Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Naprawa eksploratora windows
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam narastające problemy z eksploratorem windows w Windows 7. Często gdy kopiuję plik i chcę go wkleić klikając prawą stroną myszy Windows Explorer zacina się Teraz przez niego nie uruchamia mi się również Photoshop. Czy możecie napisać instrukcję jak go zamienić na nowy bądź naprawić?
Mój system to Windows 7 Home Premium x64.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Możesz spróbować w Menedżerze zadań zamknąć proces explorer.exe i uruchomić go ponownie, może to coś da.
(15.04.2012 22:31)peciaq napisał(a): [ -> ]Możesz spróbować w Menedżerze zadań zamknąć proces explorer.exe i uruchomić go ponownie, może to coś da.
To nic nie daje wielokrotnie próbowałem.
A zrobiłeś takie podstawowe rzeczy jak zeskanowanie systemu pod kątem wirusów i malware, wyczyszczenie i naprawa rejestru i sprawdzenie dysku czy nie ma błędów?
(15.04.2012 23:03)peciaq napisał(a): [ -> ]A zrobiłeś takie podstawowe rzeczy jak zeskanowanie systemu pod kątem wirusów i malware, wyczyszczenie i naprawa rejestru i sprawdzenie dysku czy nie ma błędów?
Tak na bieżąco dbam o system. Nod32 najnowszymi aktualizacjami chroni mój komputer.
PS. Jestem na klasie informatycznej w technikum. Chciałbym tylko by ktoś podrzucił mi Windows Explorer, który będzie działał w 100% a ja sobie go podmienię.
Podmieniłem explorer ale nadal to samo. Chyba nie uchronię się przed przeinstalowaniem systemu. Ma ktoś jakieś inne pomysły? Gry uruchamiam photoshopa (do wczoraj działał normalnie) wyskakuje error 213:10 nawet, gdy dwukrotnie go przeinstalowałem i wyczyściłem dane programem AdobeCreativeSuiteCleanerTool. Drugim błędem jest to, że co jakiś czas gdy chcę wkleić plik i z rozwijanego menu kontekstowego wybieram wklej explorer zacina się i wyświetla "brak odpowiedzi" w tym oknie, w którym wklejam plik.
Tu nie ma co szukać bo po objawach widać że system został zarażony, a to że jak piszesz "na bieżąco dbam o system. Nod32 najnowszymi aktualizacjami chroni mój komputer" nie oznacza że wszystko jest OK. Nie ma programu antywirusowego 100 procentowego. Proponowałbym ściągnięcie sobie programu Malwarebytes Anti-Malware i przeskanowanie kompa. Jeśli to nie pomoże pozostaje jedynie reinstalacja systemu.
Przekierowanie