Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Błąd nr [0x80070057] podczas próby przekopiowania pliku AVI na dysk wymienny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Krótka piłka - jak w temacie.
Chciałem zgrać na pendrive odcinek serialu żeby go obejrzeć na telewizorze.
Niestety nie mogę go zgrać, za każdym razem na 5s przed końcem kopiowania wyskakuje ten błąd.
Za dysk wymienny w tym przypadku robi mój telefon, a dokładniej karta pamięci w nim, jednak kopiowanie się odbywa normalnie przez kabel USB.
Jakieś pomysły?
Pierwsza rzecz to skan powierzchni tego pendrive'a.
Druga rzecz to czy czasem przypadkowo po czasie nie odcina zasilania temu urządzeniu ?
Trzecia rzecz sprawdziłbym to samo kopiowanie ale z użyciem systemu ratunkowego, co się będzie dziać.
Skan powierzchni tzn czym? Jakimś HD Tune?
To jest po prostu karta SD w komórce.
Próbowałem też przekopiować za pomocą Total Commandera, ale na 98% się zatrzymało i kazał usunąć zabezpieczenia kopiowania czy coś takiego.
Dobra nie załapałem, myślałem, że ten błąd masz z pendrivem natomiast na karcie hula.
Na karcie masz system plików fat32 (?) a ile zajmuje ten film w pliku ?
Tak, FAT32, pojemność całkowita 4GB (no czyli tam 3,78 realnie), wolne mam prawie 2, więc tu nie ma problemu.
Odcinek ma 350 MB.
Próbowałeś najzwyczajniej w świecie sformatować to urządzenie ponownie ?
Nie mogę, mam tam masę danych z telefonu. Przenoszenie nie ma sensu, to za dużo zachodu, żeby jeden odcinek przenieść i obejrzeć w TV.
Ale to może rozwiązać problem. Dlatego zalecam przeniesienie paru danych, bo tak naprawdę to kwestia 2 minut i sformatowanie ponownie urządzenia.
Hirka do łapy i zasuwaj.
Tu się koło zamyka niestety, bo nie posiadam sprawnej kieszeni DVD, a pendrive odpada właśnie z tego samego powodu - jedyny magazyn danych jaki posiadam teraz to ta szwankująca karta SD. Uśmiechnięty
Tutaj jest opis i Fix odnoszący się do Twojego błędu ale dotyczący kopii zapasowej.
http://support.microsoft.com/kb/982736/pl
Problem rozwiązał się sam z siebie, coś widocznie w software telefonu się gryzło z systemem, po aktualizacji softu w telefonie problemu już nie ma.
A co do tego samego problemu na pendrive, to zgubiłem go gdzieś więc nie ma o czym gadać już.
Przekierowanie