11.03.2012, 21:30
Porada na temat tego jak sobie poradzić podczas błędu inicjalizacji pakietu .net framework w momencie kiedy ładuje się aplikacja użytkownika.
Komunikat ekranowy:
1. Zobaczmy jakie wersje Framework'a są zainstalowane:
Polecenie w Start
system 32 bitowy
%systemroot%\Microsoft.NET\Framework
system 64 bitowy
%systemroot%\Microsoft.NET\Framework64
Wynikiem tego polecenia jest otwarcie katalogu z zainstalowanym pakietem
2. Sprawdzamy czy Framework 4 jest zainstalowany poprawnie
.NET Framework Setup Verification Tool -> http://blogs.msdn.com/b/astebner/archive...99004.aspx
3. Po użyciu tego narzędzia jeśli pakiet nie został zainstalowany poprawnie
Pobrać instalator webowy wersji 4.0 -> http://www.microsoft.com/download/en/det...n&id=17851
Deaktywować wszelkie oprogramowanie antywirusowe, firewalle.
Uruchomić setup w trybie administratora (ppm na plik - uruchom jako administrator) i zainstalować.
4. Gdyby w trakcie instalacji następowały błędy:
Pobierz i uruchom narzędzie do pobierania informacji podczas instalacji produktów "collect.exe" -> http://go.microsoft.com/?LinkId=8967043
http://blogs.msdn.com/b/astebner/archive...72276.aspx
5. Wyczyść katalog Temp (C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Local\Temp) celem zapisania ostatniego logu z powyższej aplikacji
Polecenie w Start
%temp%
Zaznaczyć wszystko (Ctrl+A) i usunąć (Del).
6. Deaktywować wszelkie oprogramowanie antywirusowe, firewalle.
Uruchomić setup w trybie administratora (ppm na plik - uruchom jako administrator) i raz jeszcze zainstalować.
7. W tymże katalogu w trakcie instalacji utworzy się plik vslogs.cab , który należałoby przeanalizować podsyłając na forum.
Komunikat ekranowy:
1. Zobaczmy jakie wersje Framework'a są zainstalowane:
Polecenie w Start
system 32 bitowy
%systemroot%\Microsoft.NET\Framework
system 64 bitowy
%systemroot%\Microsoft.NET\Framework64
Wynikiem tego polecenia jest otwarcie katalogu z zainstalowanym pakietem
2. Sprawdzamy czy Framework 4 jest zainstalowany poprawnie
.NET Framework Setup Verification Tool -> http://blogs.msdn.com/b/astebner/archive...99004.aspx
3. Po użyciu tego narzędzia jeśli pakiet nie został zainstalowany poprawnie
Pobrać instalator webowy wersji 4.0 -> http://www.microsoft.com/download/en/det...n&id=17851
Deaktywować wszelkie oprogramowanie antywirusowe, firewalle.
Uruchomić setup w trybie administratora (ppm na plik - uruchom jako administrator) i zainstalować.
4. Gdyby w trakcie instalacji następowały błędy:
Pobierz i uruchom narzędzie do pobierania informacji podczas instalacji produktów "collect.exe" -> http://go.microsoft.com/?LinkId=8967043
http://blogs.msdn.com/b/astebner/archive...72276.aspx
5. Wyczyść katalog Temp (C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Local\Temp) celem zapisania ostatniego logu z powyższej aplikacji
Polecenie w Start
%temp%
Zaznaczyć wszystko (Ctrl+A) i usunąć (Del).
6. Deaktywować wszelkie oprogramowanie antywirusowe, firewalle.
Uruchomić setup w trybie administratora (ppm na plik - uruchom jako administrator) i raz jeszcze zainstalować.
7. W tymże katalogu w trakcie instalacji utworzy się plik vslogs.cab , który należałoby przeanalizować podsyłając na forum.