07.03.2012, 14:23
Witam, mam problem z działaniem komputera podczas jego startu. Znalazłem podobny wątek jednak nie wiem czy mój przypadek różni się od niego czy nie stąd osobny wątek. Wczoraj wszystko było w porządku, natomiast dzisiaj mam problem z uruchomieniem laptopa. Po włączeniu, dostaje widok ''odzyskiwanie po błędzie systemu'' standardowo do wyboru dwie opcję ''uruchom narzędzie do naprawy systemu podczas uruchomienia'' lub ''uruchom system Windows normalnie''. W przypadku wybrania pierwszej, ekran na moment ok 1 min ciemnieje by następnie pokazać błękitne tło i... I niestety nic poza tym. (laptop był pozostawiony na 2 i pół godziny więc nie ma mowy o zbyt szybkiej rezygnacji w oczekiwaniu na narzędzie do naprawy. W drugim przypadku Windows na chwilę sprawia pozorne wrażenie normalnego uruchamiania by na chwilę pokazać niebieski tło z napisami jak w Biosie i za moment otrzymuję powtórkę z rozrywki w postaci wyboru dwóch rzeczy przy wcześniej wymienionym ''odzyskiwaniu po błędzie systemu Windows''.
Próbowałem też po wciśnięciu F4 przejść do Recovery jednak tam z kolei wita mnie zielone tło i niestety nic poza nim. Tutaj co prawda komputer nie dostał 2 i pół godziny lecz znacznie mniej czasu na reakcję. (być może za mało?)
Laptop to Samsung RF511 z 64-bitowym system Windows.
Teraz moje pytanie, czy to błąd systemu czy przyczyna leży gdzie indziej. Jestem raczej mało obeznaną osobą w samodzielnych naprawach systemowych. Czy można samodzielnie usunąć problem czy trzeba go oddać do serwisu powołując się na gwarancję?
Z góry przepraszam za ewentualne pominięcie detali, które mogłyby naprowadzić na przyczynę mojego problemu zaznaczając z góry, że postaram się udzielić jak najbardziej szczegółowych wyjaśnień w razie pytań.
Próbowałem też po wciśnięciu F4 przejść do Recovery jednak tam z kolei wita mnie zielone tło i niestety nic poza nim. Tutaj co prawda komputer nie dostał 2 i pół godziny lecz znacznie mniej czasu na reakcję. (być może za mało?)
Laptop to Samsung RF511 z 64-bitowym system Windows.
Teraz moje pytanie, czy to błąd systemu czy przyczyna leży gdzie indziej. Jestem raczej mało obeznaną osobą w samodzielnych naprawach systemowych. Czy można samodzielnie usunąć problem czy trzeba go oddać do serwisu powołując się na gwarancję?
Z góry przepraszam za ewentualne pominięcie detali, które mogłyby naprowadzić na przyczynę mojego problemu zaznaczając z góry, że postaram się udzielić jak najbardziej szczegółowych wyjaśnień w razie pytań.