24.10.2011, 10:41
Mój problem – opis
Pojawia się u mnie problem z przeglądarką internetową (obojętnie jaką). Chodzi o to, że nie chce się połączyć ze znanymi stronami (np. Microsoft.com) wyświetlając błąd: http 400 – najczęściej. Błąd nie pojawia się zawsze. Tylko czasami, ale jak już się pojawi, to w żaden sposób nie można wejść na stronę. Bywa, że najpierw przeglądarka wybiera podany przeze mnie portal, a później blokuje wyświetlając informację o wspomnianym błędzie. Próbowałem na innym komputerze i nie ma problemu. A na moim – bez względu na użytą przeglądarkę (IE9, chrome, firefox) – nie ma takiej możliwość. Nie chce połączyć wyświetlając informację o błędzie.
Moje pytanie
Jak usunąć tę usterkę? Co zrobić, aby wszystko chodziło normalnie?
Informacje o komputerze i połączeniu do Sieci.
Win7 64-bit, IE9, Toshiba L770 – RAM 8GB, Intel® Core TM i5-2410M CPU @ 2.30GHz 2.30 GHz.
HUAWEI Mobile E173, w systemie EDGE.
Pojawia się u mnie problem z przeglądarką internetową (obojętnie jaką). Chodzi o to, że nie chce się połączyć ze znanymi stronami (np. Microsoft.com) wyświetlając błąd: http 400 – najczęściej. Błąd nie pojawia się zawsze. Tylko czasami, ale jak już się pojawi, to w żaden sposób nie można wejść na stronę. Bywa, że najpierw przeglądarka wybiera podany przeze mnie portal, a później blokuje wyświetlając informację o wspomnianym błędzie. Próbowałem na innym komputerze i nie ma problemu. A na moim – bez względu na użytą przeglądarkę (IE9, chrome, firefox) – nie ma takiej możliwość. Nie chce połączyć wyświetlając informację o błędzie.
Moje pytanie
Jak usunąć tę usterkę? Co zrobić, aby wszystko chodziło normalnie?
Informacje o komputerze i połączeniu do Sieci.
Win7 64-bit, IE9, Toshiba L770 – RAM 8GB, Intel® Core TM i5-2410M CPU @ 2.30GHz 2.30 GHz.
HUAWEI Mobile E173, w systemie EDGE.