18.09.2011, 19:27
Witam.
Mam u mnie w bloku sieć bezprzewodową. Kupiłem w zeszłym tygodniu nowego laptopa, Dell z Windows 7 Home Premium i kartą sieciową Intel® WiFi Link 1000 BGN. Pierwszego dnia wszystko było ok. Od tamtej pory, już parę dni mam problem z działaniem sieci :/ Bardzo często "zamula" i strony niektóre strony nie chcą się ładować, albo całkiem żadne. Często też komunikator mi się rozłącza na chwilkę. Są krótkie okresy kiedy chodzi całkiem sprawnie, ale często coś zaczyna mulić. Jak odpalę starego laptopa z Vistą, to w tym samym czasie tam chodzi normalnie. Więc to coś z nowym laptopem/systemem.. :/ Ręczne wpisywanie ip czy dns, ani aktualizacja sterowników nie pomagają.
Mam u mnie w bloku sieć bezprzewodową. Kupiłem w zeszłym tygodniu nowego laptopa, Dell z Windows 7 Home Premium i kartą sieciową Intel® WiFi Link 1000 BGN. Pierwszego dnia wszystko było ok. Od tamtej pory, już parę dni mam problem z działaniem sieci :/ Bardzo często "zamula" i strony niektóre strony nie chcą się ładować, albo całkiem żadne. Często też komunikator mi się rozłącza na chwilkę. Są krótkie okresy kiedy chodzi całkiem sprawnie, ale często coś zaczyna mulić. Jak odpalę starego laptopa z Vistą, to w tym samym czasie tam chodzi normalnie. Więc to coś z nowym laptopem/systemem.. :/ Ręczne wpisywanie ip czy dns, ani aktualizacja sterowników nie pomagają.