Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Problem z wysyłaniem poczty przez usługę Windows Live (rozwiązany)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jestem 76-letnią blondynką :-)

Po dwutygodniowej przerwie w połączeniu Internetowym zrezygnowałam z usług prywatnego, radiowego, dostawcy i zainstalowałam Neostradę.
Mój system to windows7 professional x64, antywirus to microsoft security essentials, a usługa pocztowa to windows live 2011.
Od zmiany usługodawcy Internetu z żadnego konta pocztowego nie mogę wysłać poczty. Wysyłane maile nikną w cyberprzestrzeni. Natomiast przy każdym uruchomieniu windows live pojawia się pytanie "czy wysłać niewysłane maile" a po jakimś czasie komunikat, który w załączeniu:

[Obrazek: windows_live_1.jpg]
[Obrazek: windows_live_2.jpg]

Kompletnie się nie znam na systemie. Co się w nim popsuło? Zresztą przed 2 miesiącami wymienilam własnie i komputer i system z Windows XP na windows7

Błagam o pomoc dla blondynki!
Sprawa jest prosta. Nadal używasz portu 25 co widać na obrazkach. TPSA i inni operatorzy blokują już od pewnego czasu ten port (nie jest bezpieczny).
Serwer wychodzący to port 587 natomiast przychodzący 995.
Jak ustawić masz w poradniku pomocy interia.pl
Prosto i jasno! nawet 76-letnia blondynka zrozumiała i dziękuje !

(16.08.2011 19:01)thermalfake napisał(a): [ -> ]Sprawa jest prosta. Nadal używasz portu 25 co widać na obrazkach. TPSA i inni operatorzy blokują już od pewnego czasu ten port (nie jest bezpieczny).
Serwer wychodzący to port 587 natomiast przychodzący 995.
Jak ustawić masz w poradniku pomocy interia.pl
Przekierowanie