16.08.2011, 14:17
Jestem 76-letnią blondynką :-)
Po dwutygodniowej przerwie w połączeniu Internetowym zrezygnowałam z usług prywatnego, radiowego, dostawcy i zainstalowałam Neostradę.
Mój system to windows7 professional x64, antywirus to microsoft security essentials, a usługa pocztowa to windows live 2011.
Od zmiany usługodawcy Internetu z żadnego konta pocztowego nie mogę wysłać poczty. Wysyłane maile nikną w cyberprzestrzeni. Natomiast przy każdym uruchomieniu windows live pojawia się pytanie "czy wysłać niewysłane maile" a po jakimś czasie komunikat, który w załączeniu:
Kompletnie się nie znam na systemie. Co się w nim popsuło? Zresztą przed 2 miesiącami wymienilam własnie i komputer i system z Windows XP na windows7
Błagam o pomoc dla blondynki!
Po dwutygodniowej przerwie w połączeniu Internetowym zrezygnowałam z usług prywatnego, radiowego, dostawcy i zainstalowałam Neostradę.
Mój system to windows7 professional x64, antywirus to microsoft security essentials, a usługa pocztowa to windows live 2011.
Od zmiany usługodawcy Internetu z żadnego konta pocztowego nie mogę wysłać poczty. Wysyłane maile nikną w cyberprzestrzeni. Natomiast przy każdym uruchomieniu windows live pojawia się pytanie "czy wysłać niewysłane maile" a po jakimś czasie komunikat, który w załączeniu:
Kompletnie się nie znam na systemie. Co się w nim popsuło? Zresztą przed 2 miesiącami wymienilam własnie i komputer i system z Windows XP na windows7
Błagam o pomoc dla blondynki!