Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Nie działają przypomnienia w kliencie poczty Windows Live
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zainstalowałem na komputerze dodatek do Windows 7 - Poczta Windows Live. Zalogowałem się do Windows Live (warunek konieczny, żeby w ogóle była opcja przypomnień). Tworzę nowe wydarzenie w kalendarzu na komputerze (po utworzeniu wyświetla się na zielono a to chyba oznacza prawiłową synchronizację z Live), ustawiam godzinę rozpoczęcia i opcję przypomnienie 5 min przed. Oczywiście nie działa.

Ciekawe dlaczego? Klikam na "Przypomnienia" na górnym pasku kalendarza. Otwiera się strona internetowa calendar.live.com/.... i w są tam dwie rzeczy:
  1. Informacja: Hotmail Calendar isn't available. Please try again later. We're sorry for the inconvenience.
  2. Przycisk "Go to Calendar" który działa, bo przechodzę do kalendarza online i tam jest moje wydarzenie.
Według mnie te dwie rzeczy są sprzeczne, bo albo można albo nie można wyświetlić kalendarza, a tu jest napisane że nie można, a jednak można. No ale to nie zmienia faktu, że przypomnienia nie działają.

Tak ogólnie to u mnie wygląda. Pytanie brzmi:

Co zrobić żeby zadziałały przypomnienia w Windows Live Calendar? Ewentualnie, jeśli się okaże że nie można tego w ogóle uurchomić, czy jest jakiś inny darmowy program do przypomnień, który *działa* i nie instaluje dodatkowego syfu na komputerze (ale wolałbym żeby ten zadziałał).
Przekierowanie