08.07.2011, 21:54
Witam
Mam Modem przewodowy z dialnetu i ostatnio mam problem z połączeniem się z internetem. Wszedłem w rozwiązywanie problemów i otrzymałem raport iż powinienem: 1. Zrestartować kartę sieciową (połączenie lokalne), 2. Sprawdzić czy sterowniki do karty są aktualne, 3. Karta sieciowa nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP.
Resetowałem kartę nawet kilka razy, ale to nic nie dało. Sprawdziłem także czy karta ma aktualne sterowniki i miała. Pozostała tylko konfiguracja IP, ale nie wiem o co chodzi i jak się za to zabrać.
P.S. Za bardzo się na tym nie znam, więc proszę o dokładne wytłumaczenie (jak dla laika )
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję
Mam Modem przewodowy z dialnetu i ostatnio mam problem z połączeniem się z internetem. Wszedłem w rozwiązywanie problemów i otrzymałem raport iż powinienem: 1. Zrestartować kartę sieciową (połączenie lokalne), 2. Sprawdzić czy sterowniki do karty są aktualne, 3. Karta sieciowa nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP.
Resetowałem kartę nawet kilka razy, ale to nic nie dało. Sprawdziłem także czy karta ma aktualne sterowniki i miała. Pozostała tylko konfiguracja IP, ale nie wiem o co chodzi i jak się za to zabrać.
P.S. Za bardzo się na tym nie znam, więc proszę o dokładne wytłumaczenie (jak dla laika )
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję