Odpowiedz

NSIS_Error - Problemy z programami

 
GrajPlus
Wdrażany
Liczba postów: 10
Post: #16

RE: NSIS_Error - Problemy z programami


Miałeś wykonać pełne skanowanie Malwarebytes-antymalware. Nie wykonałeś, wykonasz to już we własnym zakresie na samym końcu.

Wyślij plik na Virustotal i pokaż raport:
C:\Users\Coanox\Downloads\Switchbotv3.1\Switchbotv3.exe

Dla pewności zeskanuj także:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe

Nie ujmuję go w skrypcie zanim nie sprawdzisz.

Daemon Tools nie możesz zainstalować z powodu błędu odnotowanego w Dzienniku zdarzeń.

Usuwam zbędne wpisy po starych programach oraz potencjalną infekcję. Jeśli plik Switchbotv3.exe będzie czysty usuń jego wpisy przed wykonaniem skryptu.

Otwórz notatnik i wklej tekst:

Kod:
CloseProcesses:
HKLM\...\Run:  [InstallerLauncher] => "C: \Program Files\Common Files\Bitdefender\SetupInformation\{6F57816A-791A-4159-A75F-CFD0C7EA4FBF}\setuplauncher.exe" /run: "C: \Program Files\Common Files\Bitdefender\SetupInformation\{6F57816A-791A-41 (the data entry has 36 more characters).
HKU\S-1-5-18\...\Run:  [Bitdefender Wallet Agent] => "C: \Program Files\Bitdefender\Bitdefender\pmbxag.exe"
HKU\S-1-5-18\...\Run:  [Bitdefender Wallet] => "C: \Program Files\Bitdefender\Bitdefender\pwdmanui.exe" --hidden --nowizard
HKU\S-1-5-18\...\Run:  [Bitdefender Wallet Application Agent] => "C: \Program Files\Bitdefender\Bitdefender\antispam32\bdapppassmgr.exe"
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions:  [eplgTb@eset.com] - C: \Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird
CHR Extension:  (Bitdefender QuickScan) - C: \Users\Coanox\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pdnkcidphdcakpkheohlhocaicfamjie [2013-10-04]
Task:  {40122BC9-C179-4D1B-90DC-E17208564C61} - System32\Tasks\{E9C108BA-36D1-4B29-8FEC-A857C572A0EF} => C: \Users\Coanox\Downloads\Switchbotv3.1\Switchbotv3.exe
Task:  {4A42932F-1FE8-4D5A-9775-F1170AD075A1} - System32\Tasks\{E6CC43F1-0CCD-4B53-B496-3ED833852D17} => C: \Users\Coanox\Downloads\Switchbotv3.1\Switchbotv3.exe
Task:  {96AB0F0E-45B3-46AB-97F0-64AE4282064C} - System32\Tasks\Norton Identity Safe\Norton Error Processor => C: \Program Files (x86)\Norton Identity Safe\Engine\2013.2.0.18\SymErr.exe
Task:  {BB1AC262-E3F8-4157-ACCD-6782429168F3} - System32\Tasks\Norton Identity Safe\Norton Error Analyzer => C: \Program Files (x86)\Norton Identity Safe\Engine\2013.2.0.18\SymErr.exe
S0 sptd; No ImagePath
C: \Program Files\Bitdefender
C: \Program Files\Common Files\Bitdefender
C: \Program Files\ESET
C: \Program Files (x86)\ESET
C: \Program Files (x86)\Norton Identity Safe
C: \Users\Coanox\Downloads\Switchbotv3.1
Reg:  reg delete "HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2" /f
EmptyTemp:

Zapisz plik z nazwą fixlist, umieść w katalogu z FRST, uruchom FRST i kliknij Fix.
Pokaż log z usuwania.

Pobierz Autoruns i w zakładkach Logon i Scheduled Tasks odznacz wszystko co od Adobe, AIMP3, Skype i MultiSaver. Nie wiem co masz zamiar zrobić z MultiSaver'em ale jest wyłączony i tak. Dlatego też odhacz go w Auroruns. Jeśli przy nim zostaniesz wystarczy zaptaszkować i zresetować system.

Zrestartuj system i pokaż nowe logi z FRST.

Na dwóch screenach widoczne jest, że masz problem z odinstalowaniem ThunderBird. Tylko tego dotyczy problem? Czy z innymi aplikacjami jest to samo?

07.12.2014 22:51

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: NSIS_Error - Problemy z programami - GrajPlus - 07.12.2014 22:51
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.