Odpowiedz

Klasyfikacja wydajności komputera - błąd

 
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #16

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Po odpaleniu winsata otrzymałem takie wyniki:

W czarnym okienku: RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd

(mnie zaciekawiła podpowiedź "Narzędzie WinSat nie może zainicjować kodera formatu WMV", czyżby tu był błąd)

A w notatniku:
Kod:
Narz©dzie do oceny wydajno˜ci systemu Windows
> Wiersz polecenia 'winsat  formal -v'
> Wykonywanie formalnej oceny wydajno˜ci
> DWM running... turnning DWM off
> Systemowe zasady zarzĄdzania zasilaniem zostaˆy zapisane i ustawione na maksymalnĄ wydajno˜†.
> Dziaˆa:  Wyliczanie funkcji ''
> Gathering System Information
> Operating System                        :  6.1 Build-7600
> Processor                               :  AMD Phenom(tm) 9750 Quad-Core Processor
> TSC Frequency                           :  2411700000
> Number of Processors                    :  1
> Number of Cores                         :  4
> Number of CPUs                          :  4
> Number of Cores per Processor           :  4
> Number of CPUs Per Core                 :  1
> Cores have logical CPUs                 :  NO
> L1 Cache and line Size                  :  65536  64
> L2 Cache and line Size                  :  524288  64
> Total physical mem available to the OS  :  1,49 GB (1˙610˙145˙792 bytes)
> Adapter Description                     :  Radeon X1600/X1650 Series
> Adapter Manufacturer                    :  ATI Technologies Inc.
> Adapter Driver Version                  :  8.56.1.15
> Adapter Driver Date (yy/mm/dd)          :  2009\4\24
> Has DX9 or better                       :  Yes
> Has Pixel shader 2.0 or better          :  Yes
> Has LDDM Driver                         :  Yes
> Dedicated (local) video memory          :  255.387MB
> System memory dedicated as video memory :  0MB
> System memory shared as video memory    :  511.5MB
> Primary Monitor Size                    :  1280 X 1024  (1310720 total pixels)
> WinSAT is Official                       :  Yes
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname DWM -time 10 -fbc 10 -disp off -normalw 12 -width 1280 -height 1024 -winwidth C(1144) -winheight C(915) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -nolock'
> Ocenianie wydajno˜ci grafiki pulpitu
Wej˜cie do funkcji SimpleDWM: SimpleDWMState: ProcessCommandLine
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 13.55
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci pakietu DirectX
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.53
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Alpha blend
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.55
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Texture load
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 12.66
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX ALU
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 16.16
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomF4 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 150;200;241 -batchcnt C(50);C(200);C(300) -objs C(12);C(26);C(45) -noalpha -geomf4shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomV8 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75;100;120 -batchcnt C(25);C(100);C(150) -objs C(8);C(17);C(29) -noalpha -geomv8shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname CBuffer -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75 -batchcnt C(25) -objs C(8) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1) -cbuffershader -cbufa 2 -cbuff 5 -cbufp 6'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci odtwarzania platformy Media Foundation '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.wmv -nopmp'
Creating temporary files for ETW tracing...
Temporary trace files created.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving source.
Creating session for source.
Attaching event sinks.
Building topology.
Resizing window.
Starting kernel logger.
Starting EVR logger.
Starting playback.
Waiting for finish.
Finished!
Stopping EVR logger.
Stopping kernel logger.
Opening kernel trace log...
Opening EVR trace log...
Processing kernel trace log...
Finished processing kernel trace!
ETW-  CPU  0 time:          126731.9 us user +            173.6 us isr/dpc
ETW-  CPU  1 time:         1151259.5 us user +             50.9 us isr/dpc
ETW-  CPU  2 time:          124971.7 us user +            437.6 us isr/dpc
ETW-  CPU  3 time:           67927.1 us user +              0.0 us isr/dpc
ETW-  Summed time:         1470890.3 us user +            662.2 us isr/dpc
ETW-   Max thread:         1167520.6 us
ETW- Elapsed time:         1361092.6 us
EVR- 143 frames
EVR- Min frame time:  6422 usec
EVR- Max frame time:  23755 usec
EVR- Mean frame time:  8942 usec
EVR- Median frame time:  7982 usec
Cleaning up.
... EVR.
... session.
... source.
... event sink.
... playback window.
Shutting down Media Foundation.
Shutting down COM.
Deleting temporary ETW traces...
Finished!
> Czas wykonywania 00: 00: 02.52
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_MPEG2_HD_15mbps.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.91
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_VC1_15mbps.wmv -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.64
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480i_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.20
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480p_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.67
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_10mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.88
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480_5sec_6mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.48
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci kodowania/dekodowania multimedi˘w '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsatencode.wmv -encode C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx'
Initializing COM.
Creating temporary file for encoding output...
Temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-10-35-00.tmp" created.
Creating temporary file for ETW kernel trace...
Temporary trace file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-10-35-00.etl" created.
Creating filter graph.
Loading encoder profile from "C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx".
Creating encoder, saving to temporary file.
FAIL:  mediaencode.cpp @ 572:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
FAIL:  mediatest.cpp @ 479:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
Deleting temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-10-35-00.tmp"...
Deleting temporary ETW trace "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-10-35-00.etl"...
> Czas wykonywania 00: 00: 00.22
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     159.14 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               155.47 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       58.54 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              53.64 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† staˆego buforu pakietu Direct3D    0.00 F/s
> Przepˆywno˜† pami©ci wideo                   3632.35 MB/s
> Czas dekodowania platformy Media Foundation  1.16752 s
> Caˆkowity czas wykonywania 00: 01: 41.84
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
> Przywr˘cono systemowe zasady zasilania procesora.
> Composition restarted
Narz©dzie do oceny wydajno˜ci systemu Windows
> Wiersz polecenia 'winsat  formal -v'
> Wykonywanie formalnej oceny wydajno˜ci
> DWM running... turnning DWM off
> Systemowe zasady zarzĄdzania zasilaniem zostaˆy zapisane i ustawione na maksymalnĄ wydajno˜†.
> Dziaˆa:  Wyliczanie funkcji ''
> Gathering System Information
> Operating System                        :  6.1 Build-7600
> Processor                               :  AMD Phenom(tm) 9750 Quad-Core Processor
> TSC Frequency                           :  2411700000
> Number of Processors                    :  1
> Number of Cores                         :  4
> Number of CPUs                          :  4
> Number of Cores per Processor           :  4
> Number of CPUs Per Core                 :  1
> Cores have logical CPUs                 :  NO
> L1 Cache and line Size                  :  65536  64
> L2 Cache and line Size                  :  524288  64
> Total physical mem available to the OS  :  1,49 GB (1˙610˙145˙792 bytes)
> Adapter Description                     :  Radeon X1600/X1650 Series
> Adapter Manufacturer                    :  ATI Technologies Inc.
> Adapter Driver Version                  :  8.56.1.15
> Adapter Driver Date (yy/mm/dd)          :  2009\4\24
> Has DX9 or better                       :  Yes
> Has Pixel shader 2.0 or better          :  Yes
> Has LDDM Driver                         :  Yes
> Dedicated (local) video memory          :  255.387MB
> System memory dedicated as video memory :  0MB
> System memory shared as video memory    :  511.5MB
> Primary Monitor Size                    :  1280 X 1024  (1310720 total pixels)
> WinSAT is Official                       :  Yes
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname DWM -time 10 -fbc 10 -disp off -normalw 12 -width 1280 -height 1024 -winwidth C(1144) -winheight C(915) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -nolock'
> Ocenianie wydajno˜ci grafiki pulpitu
Wej˜cie do funkcji SimpleDWM: SimpleDWMState: ProcessCommandLine
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 13.64
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci pakietu DirectX
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.64
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Alpha blend
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.61
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Texture load
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 12.22
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX ALU
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 15.67
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.02
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomF4 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 150;200;241 -batchcnt C(50);C(200);C(300) -objs C(12);C(26);C(45) -noalpha -geomf4shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomV8 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75;100;120 -batchcnt C(25);C(100);C(150) -objs C(8);C(17);C(29) -noalpha -geomv8shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname CBuffer -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75 -batchcnt C(25) -objs C(8) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1) -cbuffershader -cbufa 2 -cbuff 5 -cbufp 6'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci odtwarzania platformy Media Foundation '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.wmv -nopmp'
Creating temporary files for ETW tracing...
Temporary trace files created.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving source.
Creating session for source.
Attaching event sinks.
Building topology.
Resizing window.
Starting kernel logger.
Starting EVR logger.
Starting playback.
Waiting for finish.
Finished!
Stopping EVR logger.
Stopping kernel logger.
Opening kernel trace log...
Opening EVR trace log...
Processing kernel trace log...
Finished processing kernel trace!
ETW-  CPU  0 time:         1170774.1 us user +            904.5 us isr/dpc
ETW-  CPU  1 time:          137333.1 us user +              0.0 us isr/dpc
ETW-  CPU  2 time:          121171.1 us user +            386.7 us isr/dpc
ETW-  CPU  3 time:           78193.0 us user +              0.0 us isr/dpc
ETW-  Summed time:         1507471.2 us user +           1291.2 us isr/dpc
ETW-   Max thread:         1195802.9 us
ETW- Elapsed time:         1455802.8 us
EVR- 143 frames
EVR- Min frame time:  6573 usec
EVR- Max frame time:  23217 usec
EVR- Mean frame time:  9157 usec
EVR- Median frame time:  8303 usec
Cleaning up.
... EVR.
... session.
... source.
... event sink.
... playback window.
Shutting down Media Foundation.
Shutting down COM.
Deleting temporary ETW traces...
Finished!
> Czas wykonywania 00: 00: 03.03
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_MPEG2_HD_15mbps.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 08.30
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_VC1_15mbps.wmv -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.17
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480i_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.48
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480p_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.67
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_10mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.75
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480_5sec_6mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.39
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci kodowania/dekodowania multimedi˘w '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsatencode.wmv -encode C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx'
Initializing COM.
Creating temporary file for encoding output...
Temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-26-33-39.tmp" created.
Creating temporary file for ETW kernel trace...
Temporary trace file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-26-33-39.etl" created.
Creating filter graph.
Loading encoder profile from "C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx".
Creating encoder, saving to temporary file.
FAIL:  mediaencode.cpp @ 572:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
FAIL:  mediatest.cpp @ 479:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
Deleting temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-26-33-39.tmp"...
Deleting temporary ETW trace "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-26-33-39.etl"...
> Czas wykonywania 00: 00: 00.39
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     154.40 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               159.98 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              52.98 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† staˆego buforu pakietu Direct3D    0.00 F/s
> Przepˆywno˜† pami©ci wideo                   3623.69 MB/s
> Czas dekodowania platformy Media Foundation  1.19580 s
> Caˆkowity czas wykonywania 00: 01: 45.14
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
> Przywr˘cono systemowe zasady zasilania procesora.
> Composition restarted


Proszę o opinie w tej sprawie Uśmiechnięty Pozdraiwam

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit

18.12.2009 12:34

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd - crowiack - 18.12.2009 12:34
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Rozwiązany Zmiana wyglądu czcionki po "Dospasowaniu systemu do jak najlepszej wydajności" w win7 luki_matrix 2 2.635 28.07.2015 20:59
Ostatni post: luki_matrix
Nie można obliczyć indeksu wydajności systemu Windows dla tego systemu. nexomes2388 2 3.992 17.05.2015 20:15
Ostatni post: nexomes2388
Samsung NC110 poprawienie wydajności javroox 4 3.001 23.12.2014 23:29
Ostatni post: thermalfake
Nagły spadek wydajności systemu. mapciu 2 2.810 05.12.2014 01:23
Ostatni post: thermalfake
Poprawa wydajności komputera oskalw 2 2.133 14.04.2014 23:15
Ostatni post: thermalfake
Niski indeks wydajności (5,9) na dysku SSD arturpu 1 2.857 30.08.2013 18:34
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 2 głosów.