Wątek zamknięty

Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional

 
giezeta
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #1

Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional


Witam
Po wymuszonej przez Microsoft migracji z Windows 7 na Windows 10 i powrocie do Windows 7, mam kompletnie zniszczoną pocztę Windows Live Mail. Przychodzą mi nie wszystkie odpowiedzi na maile, choć sprawdzałam telefonicznie czy były wysłane ... były.
Jeżeli jest ktoś kto potrafi rozwiązać ten problem to chętnie zapłacę, bo na systemach w ogóle się nie znam.
Kontakt wyłącznie telefoniczny: z racji uszkodzenia poczty. Telefony kontaktowe podam na PW.
Jestem b. starszą panią i do tego chorą (nie wychodzę z domu). Wszystkie zakupy dokonuję przez Internet: lekarstwa, nagłe potrzeby, karmę dla psa (malutkiego), siatkę anty-owadzią i.t.p. Jedzenie zakupuje mi płatna opiekunka.
Bardzo proszę o pomoc !
Zofia Gerlach-Kolasa
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.04.2016 19:01 przez giezeta.)

14.04.2016 15:43

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #2

RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional


Moderatora proszę o wymazanie numerów telefonów z racji ochrony danych osobowych - to nie rozsądne aby udostępniać takie dane publicznie z wiadomych względów. Można podać je zainteresowanym przez PW.
Na wstępie tego problemu - spróbować zalogować się przez interfejs webowy na skrzynkę (każdy provider poczty ma taką możliwość) i zobaczyć co zostało faktycznie przysłane - pod warunkiem, że klient poczty nie kasuje od razu maili z serwera.
Poprosić także osobę po drugiej stronie czy po odesłaniu odpowiedzi przyszła jakakolwiek zwrotka - np o przepełnieniu skrzynki, odmowie z powodu dołączonej do wiadomości infekcji (skaner na serwerze poczty), niezaufanej domenie poczty itd. Jakiś faktyczny powód musi być skoro tej wiadomości nie otrzymano. To nie wina WLM'a bo to tylko klient. Ci co odpisują czasem nie zdają sobie sprawy, że takie zwrotki przychodzą albo wiadomość nie jest faktycznie wysłana bo wisi w folderze skrzynki nadawczej zamiast w wysłanych. Serio z takimi ewenementami się zetknąłem.

Skalany doświadczeniem wśród mniej zaawansowanych użytkowników pozwolę sobie zasugerować zmianę tego klienta np na Mozillę Thunderbirda. Przejście na niego jest dość łatwe. Ma co nieco różnych dodatków, dla mnie przede wszystkim łatwość w wykonaniu/odtworzeniu kopii profilu przez MozBackup i przeniesieniu np na inny sprzęt. Ponadto trzeba mieć na uwadze iż MS kończy wsparcie dla WLM'a 2012 (teraz była chyba jedna z ostatnich do niego poprawek).

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.04.2016 16:37 przez thermalfake.)

14.04.2016 16:36

Znajdź wszystkie posty użytkownika
giezeta
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #3

RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional


Dziękuje za słuszne uwagi! Telefony wykreśliłam z postu. Będę śledzić odpowiedzi bezpośrednio na Forum.
Pozdrawiam
Zofia
Dzisiaj zasięgnęłam opinii wyszukiwarki Google dla znalezienia specjalisty od systemu Windows 7.
Wiecie co się okazało? Przewinęłam 3 ekrany w poszukiwaniu takich specjalistów. Na każdym z nich są wyłącznie oferty zatrudnienia dla takiego specjalisty.
Pięknie Microsoft urządził wszystkich użytkowników Windows 7!! Szczególnie jeżeli to są "mali przedsiębiorcy".
Niniejszym zamykam temat. Chyba ze ktoś zechce ponarzekać?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.04.2016 19:03 przez giezeta.)

14.04.2016 19:02

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Celownik
Niezarejestrowany
 
Post: #4

RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional


(14.04.2016 15:43)giezeta napisał(a):  Po wymuszonej przez Microsoft migracji z Windows 7 na Windows 10

Tu nie masz racji, Microsoft na razie nie wymusił aktualizacji Win7 do 10 namawia wręcz natrętnie ale nie wymusił.

15.04.2016 16:58

thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #5

RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional


Cytat:Pięknie Microsoft urządził wszystkich użytkowników Windows 7!! Szczególnie jeżeli to są "mali przedsiębiorcy".

Jakich wszystkich ? Jeszcze spora część nie skorzystała z "upgrade offer" a czas powoli zbliża się ku końcowi.
Sorry ale jeśli się prowadzi nawet mały biznes to psim obowiązkiem jest robić sobie kopie zapasowe danych aby na wszelki wypadek utraty móc to przywrócić i spokojnie kontynuować działalność. Nikogo nie zwalnia się z obowiązku myślenia.

Cytat:Niniejszym zamykam temat. Chyba ze ktoś zechce ponarzekać?

To jednak trzeba było tak od razu szukać kogoś nie miejscu a nie zawracać gitarę i tracić czyjś cenny czas skoro ja zadając pewne sugestie już się dalej niczego nie dowiem. W dobrym tonie jest napisać chociażby - próbowałem/am, nie potrafię itd. A tu zupełnie nic. Poza tym co tutaj jest śledzić skoro trzeba zacząć od logicznych podstawowych rozwiązań.

Cytat:Microsoft na razie nie wymusił aktualizacji Win7 do 10

Zmusił niektórych październikową łatą opcjonalną bez pytania o zgodę - MS tłumaczył się wpadką
http://www.infoworld.com/article/2994117...ws-10.html

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

15.04.2016 18:18

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Pomóżcie proszę ! Byczkuuu421 2 1.113 05.05.2016 20:42
Ostatni post: thermalfake
Problem - Pomoc w odczytaniu BSOD'a jacekm460 0 831 16.06.2015 17:42
Ostatni post: jacekm460
blue screen proszę o pomoc MaciejŁ 1 1.179 05.04.2015 14:10
Ostatni post: thermalfake
Rozwiązany Spolszczenie Windows 7 Professional x64 frydzio 3 12.626 29.01.2015 00:45
Ostatni post: Norbi
Rozwiązany Menu kontekstowe brak ADRESATA POCZTY w "Wyślij do" (SENDTO) bartosz4 3 11.869 08.08.2014 12:17
Ostatni post: bartosz4
Pamięć buforowana.Proszę o pomoc. 64 os wkom 4 7.874 03.04.2014 10:46
Ostatni post: muf18
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.