Odpowiedz

Tryb drzewa | Tryb normalny |
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10?

 
Gieras74
Nowy
Liczba postów: 2
Post: #1

Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10?


Mam problem z Windowsem 7 Home Premium, ktory zainstalowalem okolo roku temu na nowym laptopie. od razu po instalacji aktywowałem system korzytając z tego fajnego serwisu telefonicznego. Około 2 tygodni temu system zaczął mi wyrzucać ten standardowy komunikat, że ten system może nie być oryginalny i w konsekwencji próba upgrade do Windows 10 nie udaje się.

Co mogę zrobić? W panelu sterowania mam informację, że system jest aktywowany.

Czy jest możliwość, aby telefonicznie ponownie aktywować Windows 7 przed instalacją Windows 10? Słyszałem, że podobno Windows 10 można aktywować korzystając z klucza do systemu Windows 7. Niestety próbując zainstalować Windows 10 z pendrive, system prosi o podanie klucza (gdyż traktuje moje Win7 jako nie oryginalne) i po wpisaniu klucza z naklejki niestety instalator go odrzuca.

Użyłem narzędzia MGADiagnostic Tool,o którym gdzieś przeczytałem na tym forum, ale nie rozumiem wyników.

Mam nadzieję, że nie jestem odosobnionym przypadkiem.

Liczę na pomoc forumowiczów i z góry dziękuję za pomoc, gdyż zostało już tylko kilka dni do końca lipca.

20.07.2016 16:29

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
LadyInBlue
Pani SuperMod

Liczba postów: 18.994
Post: #2

RE: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10?


Daj na forum to co wywala MGADiagnostic Tool.

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
[Obrazek: Lady_In_Blue.gif]
[Obrazek: sygnaasia.png]

Windows ❼ Forum

20.07.2016 19:14

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Gieras74
Nowy
Liczba postów: 2
Post: #3

RE: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10?


oto i to:
Diagnostic Report (1.9.0027.0):
-----------------------------------------
Windows Validation Data-->

Validation Code: 0x8004FE22
Cached Online Validation Code: 0xc004c4a2
Windows Product Key: *****-*****-4RP3H-CX4J8-RRHKW
Windows Product Key Hash: w26cuk8bYD/BnYxZ8H3eOztPkV4=
Windows Product ID: 00359-890-5733154-85569
Windows Product ID Type: 5
Windows License Type: Retail
Windows OS version: 6.1.7601.2.00010300.1.0.003
ID: {0449ADF6-79E5-4E19-B8F4-4C06DE87DB4F}(1)
Is Admin: Yes
TestCab: 0x0
LegitcheckControl ActiveX: N/A, hr = 0x80070002
Signed By: N/A, hr = 0x80070002
Product Name: Windows 7 Home Premium
Architecture: 0x00000009
Build lab: 7601.win7sp1_ldr.160408-2045
TTS Error:
Validation Diagnostic:
Resolution Status: N/A

Vista WgaER Data-->
ThreatID(s): N/A, hr = 0x80070002
Version: N/A, hr = 0x80070002

Windows XP Notifications Data-->
Cached Result: N/A, hr = 0x80070002
File Exists: No
Version: N/A, hr = 0x80070002
WgaTray.exe Signed By: N/A, hr = 0x80070002
WgaLogon.dll Signed By: N/A, hr = 0x80070002

OGA Notifications Data-->
Cached Result: N/A, hr = 0x80070002
Version: N/A, hr = 0x80070002
OGAExec.exe Signed By: N/A, hr = 0x80070002
OGAAddin.dll Signed By: N/A, hr = 0x80070002

OGA Data-->
Office Status: 101 Not Activated
Microsoft Office Small Business Edition 2003 - 101 Not Activated
OGA Version: N/A, 0x80070002
Signed By: N/A, hr = 0x80070002
Office Diagnostics: 025D1FF3-364-80041010_025D1FF3-229-80041010_025D1FF3-230-1_025D1FF3-517-80040154_025D1FF3-237-80040154_025D1FF3-238-2_025D1FF3-244-80070002_025D1FF3-258-3

Browser Data-->
Proxy settings: N/A
User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Win32)
Default Browser: C:\Program Files (x86)\Opera\launcher.exe
Download signed ActiveX controls: Prompt
Download unsigned ActiveX controls: Disabled
Run ActiveX controls and plug-ins: Allowed
Initialize and script ActiveX controls not marked as safe: Disabled
Allow scripting of Internet Explorer Webbrowser control: Disabled
Active scripting: Allowed
Script ActiveX controls marked as safe for scripting: Allowed

File Scan Data-->
File Mismatch: C:\Windows\system32\sppcomapi.dll[6.1.7600.16384], Hr = 0x800b0100
File Mismatch: C:\Windows\system32\systemcpl.dll[6.1.7600.16384], Hr = 0x800b0100
File Mismatch: C:\Windows\system32\user32.dll[6.1.7600.16384], Hr = 0x800b0100

Other data-->
Office Details: <GenuineResults><MachineData><UGUID>{0449ADF6-79E5-4E19-B8F4-4C06DE87DB4F}</UGUID><Version>1.9.0027.0</Version><OS>6.1.7601.2.00010300.1.0.003</OS><Architecture>x64</Architecture><PKey>*****-*****-*****-*****-RRHKW</PKey><PID>00359-890-5733154-85569</PID><PIDType>5</PIDType><SID>S-1-5-21-2298379179-694764896-3112570645</SID><SYSTEM><Manufacturer>LENOVO</Manufacturer><Model>20354</Model></SYSTEM><BIOS><Manufacturer>LENOVO</Manufacturer><Version>9BCN31WW</Version><SMBIOSVersion major="2" minor="7"/><Date>20150420000000.000000+000</Date></BIOS><HWID>FF633B07018400FC</HWID><UserLCID>0415</UserLCID><SystemLCID>0415</SystemLCID><TimeZone>Środkowoeuropejski czas stand.(GMT+01:00)</TimeZone><iJoin>0</iJoin><SBID><stat>3</stat><msppid></msppid><name></name><model></model></SBID><OEM><OEMID>LENOVO</OEMID><OEMTableID>CB-01 </OEMTableID></OEM><GANotification/></MachineData><Software><Office><Result>101</Result><Products><Product GUID="{91CA0415-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}"><LegitResult>101</LegitResult><Name>Microsoft Office Small Business Edition 2003</Name><Ver>11</Ver><Val>47772D94E82DF76</Val><Hash>tTWDf3Lp9V43XZx6emPqsHxgako=</Hash><Pid>73414-OEM-5695566-92833</Pid><PidType>5</PidType></Product></Products><Applications><App Id="16" Version="11" Result="101"/><App Id="18" Version="11" Result="101"/><App Id="19" Version="11" Result="101"/><App Id="1A" Version="11" Result="101"/><App Id="1B" Version="11" Result="101"/></Applications></Office></Software></GenuineResults>

Spsys.log Content: 0x80070002

Licensing Data-->
Wersja usługi licencjonowania oprogramowania: 6.1.7601.17514

Nazwa: Windows® 7, HomePremium edition
Opis: Windows Operating System - Windows® 7, RETAIL channel
Identyfikator aktywacji: 2e7d060d-4714-40f2-9896-1e4f15b612ad
Identyfikator aplikacji: 55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f
Rozszerzony identyfikator PID: 00359-00170-890-573315-00-1045-7601.0000-1702015
Identyfikator instalacji: 007894552190648585095061733462152021679231885884009072
Częściowy klucz produktu: RRHKW
Stan licencji: licencjonowano

Windows Activation Technologies-->
HrOffline: 0x8004FE22
HrOnline: N/A
HealthStatus: 0x0000000000002000
Event Time Stamp: 7:10:2016 11:42
ActiveX: Registered, Version: 7.1.7600.16395
Admin Service: Registered, Version: 7.1.7600.16395
HealthStatus Bitmask Output:
Tampered File: %systemroot%\system32\sppcomapi.dll|sppcomapi.dll.mui


HWID Data-->
HWID Hash Current: NgAAAAEAAgABAAIAAAABAAAABQABAAEA6GFal65ByLe635BBiHOu4EAvmtTwHnxjjEm82bp6

OEM Activation 1.0 Data-->
N/A

OEM Activation 2.0 Data-->
BIOS valid for OA 2.0: no, invalid SLIC table
Windows marker version: N/A
OEMID and OEMTableID Consistent: N/A
BIOS Information:
ACPI Table Name OEMID Value OEMTableID Value
APIC LENOVO CB-01
FACP LENOVO CB-01
DBGP LENOVO CB-01
HPET LENOVO CB-01
BOOT LENOVO CB-01
MCFG LENOVO CB-01
WDAT LENOVO CB-01
SLIC LENOVO CB-01
UEFI LENOVO CB-01
FPDT LENOVO CB-01
POAT LENOVO CB-01
ASF! LENOVO CB-01
SSDT LENOVO CB-01
LPIT LENOVO CB-01
ASPT LENOVO CB-01
SSDT LENOVO CB-01
SSDT LENOVO CB-01
SSDT LENOVO CB-01
SSDT LENOVO CB-01
BGRT LENOVO CB-01

20.07.2016 20:34

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.581
Post: #4

RE: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10?


Proszę przeinstalować poprawkę KB971033
dla wersji x64 -> http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=152411
dla wersji x86 -> http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=150841
Jeśli to nie da rezultatu proszę uruchomić narzędzie sfc/scannow aby wykluczyć uszkodzone komponenty systemowe (sprawdzić poprawną integralność) i podesłać plik log -> https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/928228
Sprawdzić czy są uruchomione w systemie usługi Ochrona oprogramowania oraz Technologie Aktywacji systemu Windows - ich ustawienie uruchamiania na automatyczne z opóźnieniem.
Dla spokoju proszę również wykonać aktualizację bios oraz wykonać diagnostykę dysku twardego (skan powierzchni oraz smart).

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.08.2016 18:10 przez thermalfake.)

07.08.2016 18:09

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Upgrade starego laptopa Dell Damian5589 1 379 24.12.2018 21:14
Ostatni post: robiwielki
Zmiana Win10 na Win7 bodes 1 1.511 07.05.2017 12:54
Ostatni post: ampa
Różnice między Win7 Komputronik, a Win7 od MS jacekm460 0 856 27.03.2017 20:28
Ostatni post: jacekm460
Problem z instalacją win7 (MSI B150 PC MATE) Hapszt 1 1.418 03.03.2017 16:00
Ostatni post: thermalfake
Problem z instalacją win7 miki325 1 889 09.11.2016 01:42
Ostatni post: thermalfake
Problem przy instalacji win7 HP po samsung recovery sol 5 Wolix 1 761 09.11.2016 01:26
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Temat został oceniony na 5 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.

Google
Facebook