Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Brama Domyślna - brak dostępu do sieci - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Brama Domyślna - brak dostępu do sieci (/brama-domyslna-brak-dostepu-do-sieci-8416-t)



Brama Domyślna - brak dostępu do sieci - labalab - 13.08.2010 10:49

Witam.
Jestem nowicjuszem postaram się jak najdokładniej wszystko opisać.

Windows 7 ultimate 64
Płyta asus P5N72-T Premium na nforce 780 SLI - wiec karta sieciowa wbudowana na płytę - sterowniki ostatnie ze strony susa - NVIDIAMCP72_Chipset_V1541_Win7
4gb ram

A wiec od 3 dni mam Internet od Netii 20 MB - ruter asmax AR1004g - zasadniczo net chodzi bez problemowo, ale jak ściągam to są kłopoty (ściągam freerapid downloadr najnowszy)
ściągam z kilku serwerów jednocześnie jak program podaje łączny transfer na poziomie 300 - 600 kb/s jest ok net działa ale jak wskoczę na transfer 800 kb/s - 1,20mb/s to net zanika
taki komunikat
sieć brak dostępu do internetu
połączenia IPv4 i IPv6 - brak dostępu do sieci
jak diagnozuje połączenie to naprawia je i podaje ze naprawiono "Brama domyślna jest niedostępna"

Czy ktoś wie jak to rozwiązać? Jeżeli mam podać jeszcze parametry to proszę piszcie jak do laika, w jaki sposób je uzyskać?

Pozdrawiam

PS właśnie zauważyłem po diagnostyce rutera mam taki komunikat
Test ATM OAM F5 segment ping: FAIL

Żeby wpisać adres bramy domyślnej w konfiguracji IPv4 muszę też podać resztę czyli IP a ono jest przydzielane automatycznie.


RE: Brama Domyślna - brak dostępu do sieci - LadyInBlue - 13.08.2010 11:32