Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Sieć Lan pomiędzy XP a Windowsem 7 - brak połączenia - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Sieć Lan pomiędzy XP a Windowsem 7 - brak połączenia (/siec-lan-pomiedzy-xp-a-windowsem-7-brak-polaczenia-8312-t)



Sieć Lan pomiędzy XP a Windowsem 7 - brak połączenia - Irthadan - 08.08.2010 16:05

Witam. Zdaję sobie sprawę z tego, że podobne tematy były, że google moim dobrym przyjacielem ale żadna z porad nie odnosiła się bezpośrednio do mojego problemu albo nie pomagała. Dlatego to piszę.
Od razu powiem, że jestem laikiem i totalnie nie znam się na tworzeniu sieci. Wyjechałem na drugi koniec Polski do totalnego ubocza
(ale internet jest ^^) ale przed tym postanowiłem, że weźmiemy z kumplem po laptopie i pogramy sobie przez Lan. Wykonałem telefon do znajomego, który jest bardziej w temacie i spytałem się go co jest potrzebne do skonfigurowania sieci lan. Odpowiedział, że tylko kabel.
Także, jestem teraz gdzieś w dziczy, najbliższy sklep komputerowy strasznie daleko, a ja mimo iż mam dwa kompy spięte kablem, z sieci korzystać nie mogę. I teraz mam prośbę. W zasadzie dwie:
1) Czy oprócz kabla potrzebuję coś jeszcze?
2) Jeśli nie to czy mógłby mi ktoś ładnie i krok po kroku wytłumaczyć jak to zrobić pomiędzy windą 7 a XP?

Dodam, że pokombinowałem z adresami IP i coś tam się niby ruszyło. Chciałem zagrać z kumplem w UT2003, zhostowałem serwer, on go zobaczył u siebie na lapku, ale wyskoczył jakiś błąd. Później już się nie udawało.
Pozdrawiam


RE: Sieć Lan pomiędzy XP a Windą 7 - House - 08.08.2010 16:06

A czy kupiłeś kabel skrosowany czy zwykły prosty ?


RE: Sieć Lan pomiędzy XP a Windowsem 7 - brak połączenia - Irthadan - 08.08.2010 17:00