Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Aero po formacie wszystko jest inaczej - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Aero po formacie wszystko jest inaczej (/aero-po-formacie-wszystko-jest-inaczej-7760-t)



Aero po formacie wszystko jest inaczej - sirred - 13.07.2010 14:42

Witam serdecznie.
Mam na imię Mateusz mam 25 lat jestem z Łodzi. Wiem , że nie jestem pierwszym laikiem proszącym o pomoc dlatego też czuje się bardziej pewnie Zadowolony Mam taki problem.
W styczniu kupiłem komputer, wszytko robiłem format w marcu i było okay do ok. 5 lipca. Zrobiłem imprezkę w domu , i po imprezie komputer musiał mieć formata. Zrobiłem formata , zainstalowałem Windows 7 Home Premium 64bit. oryginał.
I wszystko jest kompletnie inaczej niż przed formatem. Wcześniej też miałem Windows7 tą samą wersję z tej samej płyty. Teraz nie mogę nigdzie ustawić Aero.
Co jest dla mnie ważne gdyż Aero nadaje estetykę wyglądowi systemu.
Kompletnie inne są opcje ustawienia, zrobiłem kilka screenów , i proszę o pomoc w ustawieniu Aero.


[Obrazek: aero1.th.png]

Uploaded with ImageShack.us

Gdy wchodzę w pomoc to to okno wygląda zupełnie inaczej, jest inna paleta barw etc... o co chodzi ?

[Obrazek: aero2.th.png]

Uploaded with ImageShack.us

grafika to Radeon HD 4890...
Procek Phenom AMD II x4 965 3.4 GhZ
Ram 4GB


PS. Wiem , że macie duuuużo takich tematów więc zrozumiem poślizg w odpowiedzi... a forum ciekawe, zostaję z Wami na dłużej... Uśmiechnięty
Miłego dnia.


RE: Aero po formacie wszystko jest inaczej - bodziulla - 13.07.2010 18:58

Hej.
Podejrzewam, że nie masz wgranego sterownika dla swojej karty graficznej. Czy po formacie wgrywałeś sterowniki dla swojego sprzętu?Cwaniak