Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windows 7? - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windows 7? (/jak-zrobic-bootowalna-plyte-z-obrazu-dysku-windows-7-5698-t)



Jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windows 7? - oprpawel - 03.04.2010 09:22

Witam. Mam problem z instalacją Windows 7 Professional 64 bit na laptopie. Na początku powiem, że Windows 7 jest w 100% legalny, ponieważ jestem studentem i mam dostęp do MSDAA. Nagrałem Windowsa na płytkę i chciałem zainstalować, wcześniejszy system to Windows XP. Po ustawieniu wszelkich opcji bootowania z poziomu biosu, system dalej nie chce się zainstalować. Podejrzewam, że płytka nie jest bootowalna. Proszę więc o pomoc i instrukcję krok po kroku jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windowsa. Jakim programem itp. Z góry dziękuję.


RE: Jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windows 7? - jakubi - 03.04.2010 20:09

Jeżeli to jest obraz z MSDAA to płyta na bank jest bootowalana. Sprawdź czy suma kontrolna pliku się zgadza bo może miałeś jakiś błąd przy ściąganiu i obraz jest uszkodzony. Pobierz go jeszcze raz ale wcześniej spróbuj wypakować zawartość obrazu na USB odpowiednio wcześnie przygotowane. Jak to zrobić znajdziesz w dziale z toturialami etc.


RE: Jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windows 7? - slump - 05.04.2010 02:16

On pobrał plik iso. Dopiero oprogramowaniem możesz zrobić z niego bootowalny DVD. Napisz jakim programem i jak to robisz. I co rozumiesz przez to, że nie bootuje? Jakiś komunikat czy co?


RE: Jak zrobić bootowalną płytę z obrazu dysku Windows 7? - Majorr - 05.04.2010 16:54

Ściągnij np: IMGBurn i nagraj. I gotowe