Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
problem z wygaszaczem ekranu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: problem z wygaszaczem ekranu (/problem-z-wygaszaczem-ekranu-50021-t)

problem z wygaszaczem ekranu - omega301 - 14.05.2016 08:34

Witam , pomoże ktoś ? Po wygaśnięciu ekranu i ponownym włączeniu wyskakuje takie info na niebieskim tle i następuje ponowne uruchomienie laptopa . To coś ze sterownikami karty graficznej ? Dziękuję za każdą odpowiedź. Pozdrawiam.

Kod:
a problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer. if this is the first time you've seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps :  check to be sure you have adeguate disk space. if a driver is identified in the stop message, disable the driver or check with the manufacturer for driver updates. Try changing video adapters. Check with your hardware vendor for any BIOS updates. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced startup options, and then select Safe Mode.