Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Problem z uruchomieniem Win7 Asus - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Hardware (/hardware-28-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Problem z uruchomieniem Win7 Asus (/problem-z-uruchomieniem-win7-asus-44444-t)



Problem z uruchomieniem Win7 Asus - nishin91 - 17.03.2015 21:52

Witam!
Na samym początku napiszę ,że model mojego laptopa to ASUS X54H.
A więc zaczne od tego ,że wczoraj wyłączyłem laptopa bez żadnych problemów ,nic się nie zacinało laptop chodził normalnie ,dzisiaj włączyłem go i wyskakują dwie opcje uruchom system normalnie i z jakimś narzędziem do naprawy system i ,że jest zalecane ,więc klikam to drugie i wyskakuje błąd 0xc00000e9 i wystąpitł nieoczekiwany błąd wejścia / wyjścia. Nie jestem jakimś informatykiem i nie wiem za bardzo o co chodzi i dlatego proszę o wszelką pomoc Uśmiechnięty
Jeśli wystąpiły jakieś błędy to przepraszam podczas pisania tego postu korzystałem z telefonu.


RE: Problem z uruchomieniem Win7 Asus - thermalfake - 18.03.2015 23:32

Do sprawdzenia
- pełna diagnostyka dysku twardego za pomocą dostępnych narzędzi diagnostycznych na płytach livecd (np hirens i aplikacja victoria)
http://traxter-online.net/mhdd-victoria-diagnostyka-hdd/
- próba uruchomienia z zaawansowanych opcji rozruchu klawiszem f8 podczas startu trybu awaryjnego
- wypięcie napędu z zatoki
- posypane sterowniki kontrolera, w zasadzie zrobienie kopii danych z livecd i próba przywrócenia fabrycznego systemu o ile taki jest ponieważ usterka może wskazywać na uszkodzoną płytę główną.


RE: Problem z uruchomieniem Win7 Asus - nishin91 - 19.03.2015 12:31

Dałem tryb awaryjny pisało o wczytywaniu plików a potem cały czas czarny ekran


RE: Problem z uruchomieniem Win7 Asus - nishin91 - 24.03.2015 15:33