Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Podejrzany komunikat dot. aplikacji Net Command po każdorazowym uruchomieniu systemu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: Podejrzany komunikat dot. aplikacji Net Command po każdorazowym uruchomieniu systemu (/podejrzany-komunikat-dot-aplikacji-net-command-po-kazdorazowym-uruchomieniu-systemu-43346-t)



Podejrzany komunikat dot. aplikacji Net Command po każdorazowym uruchomieniu systemu - gniady49 - 02.01.2015 14:57

Jestem zupełnie zielony w tej "branży" i mam -pewnie śmieszne dla wielu-pytanie. Otóż; - po włączeniu laptpoa, pojawia się nieraz komunikat od Microsoftu: "Czy pozwolić aplikacji "Net command" na wprowadzenie zmian na komputerze (-tak, -nie)". -Co wybrać i jakie ma to znaczenie dla systemu Windows 7?. Proszę o dokladne wyjaśnienie.


RE: Net Command - Meksyk1968 - 02.01.2015 16:19

Jaki to laptop,czy system był fabrycznie wgrany czy samodzielnie.
Mam ponad 8 lat komputery ale nie pamiętam żeby mi wywaliło taki komunikat.


RE: Net Command - gniady49 - 04.01.2015 14:03

(02.01.2015 16:19)Meksyk1968 napisał(a):  Jaki to laptop,czy system był fabrycznie wgrany czy samodzielnie.
Mam ponad 8 lat komputery ale nie pamiętam żeby mi wywaliło taki komunikat.

Witam i odpowiadam;