Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Asus K52JR Brak dostępu do internetu - sieć bezprzewodowa - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Asus K52JR Brak dostępu do internetu - sieć bezprzewodowa (/asus-k52jr-brak-dostepu-do-internetu-siec-bezprzewodowa-41896-t)



Asus K52JR Brak dostępu do internetu - sieć bezprzewodowa - EnZoOo01 - 05.09.2014 08:14

Witam. Na początku zacznę od tego, że jestem zielony w owym temacie. Laptop koleżanki, obiecałem, że jej pomogę, ale do rzeczy. Próbowałem na kilka sposobów zrobić by internet jej działał, niestety bezskutecznie.
Wcześniej działał dobrze, po prostu z dnia na dzień przestał działać. Do routera(thomson) na stronie dostałem się, jednak otrzymałem jedynie parametry? Żadnych innych opcji, żeby sprawdzić czy coś tam nie jest na rzeczy.
Połączenie laptop z routerem ma, aczkolwiek pisze: brak dostępu do internetu.

Edit:
Wina leżała po stronie operatora, okazało się, że "coś nie łączyło". A wcześniej stwierdzili, że to wina laptopa, spece.


RE: Asus K52JR Brak dostępu do internetu - sieć bezprzewodowa - thermalfake - 10.09.2014 19:01

Teraz czytam ten wątek.
W niewyjaśnionych kwestiach tego iż "internet nie działa" na routerach sprawdzamy
- status połączenia WAN - czy mamy synchronizację (zestawione połączenie) = otrzymujemy zewnętrzne IP, adres bramki i DNS jeśli to konfiguracja PPPoE/PPPoA
- śledzimy trasę pakietów na każdym węźle poleceniem tracert nazwa_serwera_w_sieci np tracert onet.pl
Jeśli nie widzimy przeskoków już po opuszczeniu naszej sieci wewnętrznej czyli wszystko dochodzi do adresu ip routera lub modemu a poza WAN już nie to zapalać musi się światełko iż problem z dostawcą jest bardzo prawdopodobny