Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Jak przywrócić użytkownikowi pełne prawa administratora? - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Jak przywrócić użytkownikowi pełne prawa administratora? (/jak-przywrocic-uzytkownikowi-pelne-prawa-administratora-28298-t)



Jak przywrócić użytkownikowi pełne prawa administratora? - bos - 16.11.2012 18:10

Witam proszę o pomoc serio jestem zielony przez wyłączenie tu okna logowania w opcji control userpasswords2 wyłączyłem sobie konto administratora jak mogę przywrócić je będę wdzięczny


RE: Jak przywrucić administratora pilne - krzysiekl7 - 16.11.2012 18:23

Start->wszystkie programy->akcesoria->PPM na wiersz poleceń->uruchom jako administrator i wklej to:

net user Administrator /active:yes

a następnie naciśnij ENTER

PPM- prawym przyciskiem myszy

Przy następnym logowaniu zobaczysz konto administrator.

Prościej nie potrafię.


RE: Jak przywrucić administratora pilne - bos - 16.11.2012 18:48

wpisałem to net user Administrator/active:yes i co dalej tak wpisałem tylko wiersz poleceń otworzyłem


RE: Jak przywrucić administratora pilne - peciaq - 16.11.2012 18:56

Pisze się przywrócić. Popraw.


RE: Jak przywrucić administratora pilne - bos - 16.11.2012 18:59

Spoko jestem na siebie zły bo zamiast okno logowania to konto rozwaliłem i to powód a i problem, osobisty Juz wiem co jest tylko od 3 godzin nie wiem jak włączyć konto administratora jest wyłączone
a nie chce robić formata


RE: Jak przywrucić administratora pilne - krzysiekl7 - 16.11.2012 19:42

Start->wszystkie programy->akcesoria->PPM na wiersz poleceń->uruchom jako administrator i wklej to:

net user Administrator /active:yes

a następnie naciśnij ENTER