Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Problem z Siecia - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Problem z Siecia (/problem-z-siecia-22373-t)



Problem z Siecia - saiton93 - 04.03.2012 05:28

Witam mój problem jest taki ze mam kabel sieciowy podłączony do kompa stacjonarnego diody się świeca a w systemie kabel jest odłączony [attachment=4034] . Kabel jest 100% sprawny bo jak podłączam do laptopa to na nim jest internet normalnie. Korzystałem 1 raz z kabla wiec nie znam się za bardzo cały czas Korzystnem z wi-fi i karta sieciowa nigdy nie była używana od momentu kupienia płyty głównej tylko w serwisie sprawdzali czy działa. Karta jest zintegrowana z płyta główna. bym prosil o szybka odpowiedz i pomoc w rozwiązaniu problemu. czytałem inne tematy i nie znalazłem rozwiązania. Dziękuję z góry i pozdrawiam Suiton


Specyfikacja kompa:
[attachment=4035]
[attachment=4036]


RE: Problem z Siecia - thermalfake - 04.03.2012 19:54

Jaka to płyta główna - na obrazkach nie ma takiego info (edit: dobra już znalazłem) . Do jakiego urządzenia sieciowego jesteś wpięty ? W biosie karta lan włączona ? Sterownik lan aktualny ?
Adapter usb wifi na czas testowania wyjmij sobie na wszelki wypadek.
Win 7 x86/x64:
http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/motherboard_driver_lan_realtek_8111_w7.exe
Mały trick z komendami z uprawnieniami administratora, na końcu trzeba ponownie uruchomić komputer:
Start -> cmd

Cytat:netsh winsock reset catalog
netsh int ipv4 reset reset.log
netsh int ipv6 reset reset.log

Płyta główna ogólnie jest bezproblemowa z Win 7, miałem tego sporo w rękach.


RE: Problem z Siecia - saiton93 - 04.03.2012 23:55