Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Acer eRecovery Management nie można dokończyć nagrywania - Windows 7 HP 64 - bit - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Acer eRecovery Management nie można dokończyć nagrywania - Windows 7 HP 64 - bit (/acer-erecovery-management-nie-mozna-dokonczyc-nagrywania-windows-7-hp-64-bit-2207-t)



Acer eRecovery Management nie można dokończyć nagrywania - Windows 7 HP 64 - bit - jaKasia - 05.11.2009 23:58

Witam,
jestem dość zielona jeżeli chodzi o grzebanie w oprogramowaniu komputerów... Kupiłam dzisiaj Acera Aspire 5732Z z Windowsem 7 Home Premium 64 - bit (sprzedawca mówił że ma być 32 - bitowy, to będę pewnie reklamować).

Wszystko ładnie działa tylko nie mogę nagrać płyty recovery... System mówi że do nagrania będą potrzebne 3 płyty DVD, wrzucam pierwszą i instaluje się do końca tylko zacina się przy weryfikowaniu obrazu. Próbowałam już 3 razy, za każdym razem staje na 29%. Dzisiaj zostawię na noc, może się ruszy...

Czy to może być wina programu? Czy to w ogóle podlega reklamacji? Na pewno nie jest to wina nagrywarki bo nagrywałam co innego i było ok, chociaż bez sprawdzania... Nie mam pojęcia co o tym myśleć. Proszę pomóżcie...


RE: Acer eRecovery Management nie można dokończyć nagrywania - Windows 7 HP 64 - bit - slump - 06.11.2009 00:33

Może jeśli się da odznacz opcje weryfikacji i wtedy zobacz.
I jak robisz obraz to koniecznie powyłączaj wszystkie programy działające w tle.

A ad 64 bitów to jeśli komp jest mocny i masz na pokładzie 4 Gb ramu to nie reklamuj Uśmiechnięty


RE: Acer eRecovery Management nie można dokończyć nagrywania - Windows 7 HP 64 - bit - jaKasia - 06.11.2009 03:15