Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
niezidentyfikowana sieć - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: niezidentyfikowana sieć (/niezidentyfikowana-siec-20382-t)



niezidentyfikowana sieć - dazz007 - 09.12.2011 17:59

Wiem, że ten temat był już tyle razy powielany, ale to co znalazłem nic nie pomogło. Ja już normalnie podłączałem bezprzewodowo laptopa do routera ZTE ZXV10 W300 (z neostrady). (Żadnego wpisywania IP w tym panelu admina, po prostu wpisałem hasło i się połączyłem i tak sobie hulało przez jakiś rok). Jestem studentem i co tydzień gdy wracałem na weekend nie miałem problemu aby połączyć się bezprzewodowo do routera w domu. Pewnego tygodnia instalowałem jakiś program do połączenia się z siecią na uczelni (eduroam ). Parę dni później wróciłem do domu i nagle zonk. Wieczne trwa identyfikowanie sieci. To co zrozumiałem z innych postów to zrobiłem, czyli przede wszystkim usunięcie wszystkich dodanych sieci bezprzewodowych, podpięcie kabla ethernet (bez problemu połączyło z netem) a następnie ponowne dodanie sieci bezprzewodowej. Wpisywanie netsh int ip reset. Niestety dalej trwa identyfikowania. Mam Windows 7 x64 oto ipconfig/all
[Obrazek: ipconfigg.png]

Uploaded with ImageShack.us


RE: niezidentyfikowana sieć - araa - 09.12.2011 22:46

Spróbuj zainstalować nowsze stery dla karty wifi a jak masz najnowsze to reinstalnij je i usuń wszystkie pliki w rejestrze związane ze sterownikami.
Sprawdź w ustawieniach sieci bezprzewodowych w ustawieniach/ustawieniach zaawansowanych czy masz zaznaczone:
Ustawienia Sieci 802.11
Włącz funkcję zgodności ze standardami FIPS dla tej sieci.
Jeśli masz włączone odhacz...


RE: niezidentyfikowana sieć - dazz007 - 10.12.2011 11:54