Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Co zrobić żeby otworzyć pliki mp4? - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f)
+--- Dział: Multimedia i dodatki (/multimedia-i-dodatki-7-f)
+---- Dział: Wideo (/wideo-24-f)
+---- Wątek: Co zrobić żeby otworzyć pliki mp4? (/co-zrobic-zeby-otworzyc-pliki-mp4-15653-t)



Co zrobić żeby otworzyć pliki mp4? - anikja - 25.04.2011 13:55

Bardzo proszę o pomoc. Co zrobić żeby otworzyć pliki mp4, system Win 7 HOME PREMIUM 64-BIT? Z góry dziękuję Uśmiechnięty


RE: mp4 - bolinio3 - 25.04.2011 14:18

Ściągnij kodeki ale wmp powinien odtw..


RE: mp4 - anikja - 25.04.2011 15:56

Proszę o rady pisane dużymi literami Uśmiechnięty. Jestem 100 % amatorem. Mam zapis z koncertu w mp4 i w WMP słyszę tylko muzykę obrazu nie ma. Może powinnam jakieś opcje włączyć wyłączyć? Jeśli kodeki to proszę jakieś szczegóły. Zainstalowałam K LITE CODEC PACKX64 i dalej nic Uśmiechnięty.


RE: mp4 - fourup - 25.04.2011 16:08

VLC Playera pobierz - on rozumie mp4... Cwaniak


RE: mp4 - anikja - 25.04.2011 16:13

A tego KLP odinstalować? Z WMP nie da się nic zrobić żeby zrozumiał mp4 i połączył mi obraz z dźwiękiem?
Aaa i idąc za ciosem Uśmiechnięty ...Mógłby mi ktoś roztłumaczyć w przystępny sposób co to są te kodeki? Uśmiechnięty)). Czy np do WMP są jedne a do innego odtwarzacza już inne? Czy jak zainstaluję tego VLC to będę musiała szukać jakiś kodeków, czy już zadziała Uśmiechnięty


RE: mp4 - Portator - 25.04.2011 16:51

Witaj.
- co to kodeki
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kodek
- nie musisz odinstalowywać tego co już masz
- nie będzie potrzeby instalowania nowych kodeków


RE: Co zrobić żeby otworzyć pliki mp4? - anikja - 25.04.2011 17:29