Odpowiedz

Interwencje: Zepsuł ci się tablet? No to masz pecha!

 
Portator
Redaktor

Liczba postów: 10.980
Post: #1

Interwencje: Zepsuł ci się tablet? No to masz pecha!


   
Naprawa wadliwego sprzętu na gwarancji tylko pozornie jest sprawą prostą. Może się okazać prawdziwym biegiem z przeszkodami. I to nawet w wypadku największych i uznanych producentów

Arkadiusz Orzechowski, Czytelnik Komputer Świata, 29 grudnia 2011 roku stał się użytkownikiem tabletu Eee Pad Transformer Prime TF201 za prawie trzy tysiące złotych. Ten model z górnej półki jest reklamowany przez producenta, koncern Asus, jako sprzęt przeznaczony dla wymagających fanów najnowszych technologii.

Niestety Arek nie cieszył się zbyt długo swoim nowym elektronicznym cackiem.

Całość przygody jest tutaj:
http://www.komputerswiat.pl/blogi/interw...echa!.aspx

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]
Windows ❼ Forum

30.03.2012 14:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #2

RE: Interwencje: Zepsuł ci się tablet? No to masz pecha!


Takie rzeczy tylko w T-mobile znaczy wróć.. w Polsce.
Zagrania nie fair stosuje nie tylko Asus ale i także inni znani producenci którzy mają serwisy ulokowane w Polsce. Zatrudniają to coraz to gorszą kadrę serwisantów ze względu na cięcia kosztów, na infoliniach też coraz to trudniej znaleźć kompetentną osobę.
Na zachodzie jest nie do pomyślenia kiedy wadliwy produkt staje się sporną stroną. Tam sprzedawca od razu proponuje wymianę sprzętu na nowy lub zwrot gotówki na zakup innego produktu. Nie ma czekania na odgórne decyzje kolejnych władnych, nie ma czekania tygodniami na naprawy. Tylko jakoś u nas jest po górkę z przeszkodami. Nie wiem czym ci kierownicy/dyrektorzy/zarząd podlizują się górze - w małej ilości usterkowych egzemplarzy na papierze czy mają odgórnie ustalony plan odrzutów. Takich historii jak moja pewnie sami możecie więcej przytoczyć. Przykład z podwórka - netbook asusa 1215N ma fabryczną wadę do czego przyznaje się producent polegającą na nie działającym/wariującym touchpadzie ze względu na brak odpowiedniej izolacji z obudową, zwarcie do masy. Niestety serwis nie przyjmuje tego do wiadomości i odrzuca naprawy, czasem ta usterka pojawia się po miesiącu od zakupu, co miało miejsce w moim przykładzie. Dodatkowo stwierdzono, iż netbook był rozbierany (to już niezaprzeczalny fakt zdeptania klienta z góry, żeby takiej reklamacji nie uznać), zerwano plomby których nie ma de facto i nikt tego zrobić nie mógł. To czy był rozebrany można stwierdzić używając wkrętaka dynamometrycznego gdzie znany jest moment dokręcania śrub podczas montażu przez automaty. Jak widać głupiemu klientowi można wmówić wszystko.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

31.03.2012 21:28

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Masz czy nie masz? (gra forumowa) kamilx94 520 54.698 27.03.2015 21:07
Ostatni post: GamerPL
Masz problem z Pobieraczkiem? Pomoże ci darmowa infolinia Portator 0 1.435 08.05.2012 14:45
Ostatni post: Portator
Masz w tym roku maturę z matematyki? Poćwicz z Androidem za darmo Portator 0 1.377 11.04.2012 14:46
Ostatni post: Portator
Toshiba prezentuje tablet z ekranem o przekątnej 13,3 cali i tunerem TV Portator 0 1.279 22.03.2012 15:56
Ostatni post: Portator
Tablet NOWY procesor 1,1 ghz Android 2,2 Folia LCD.Youtube za 159,99zł? i9i10 3 2.701 25.11.2011 21:22
Ostatni post: WnieboWcięty
Tablet Samsunga z Windows 8 na eBayu Portator 4 2.270 20.09.2011 18:26
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.