Odpowiedz

Gwarancja TP-Link

 
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #1

Gwarancja TP-Link


Piszę do Was moi drodzy z taką otóż sprawą.
Na dniach dostałem informację od dystrybutora routerów firmy TP-Link w sprawie reklamacji gwarancyjnych. Zacny dystrybutor firma Sunnyline Computer Products Poland sp. z o.o. ( http://www.sunnyline.com.pl ) niczym błyskawica poinformowała iż wszelkie sprzęty tej marki wysyłane przez sprzedawców od klienta końcowego będą musieli płacić za paczki tam i z powrotem. Takie opłaty nie dotyczą klienta końcowego. Debilizm tego dystrybutora jest nie do opisania, prowadzę serwis i każdy sprzęt zanim trafi na reklamację jest sprawdzany przed wysyłką czy faktycznie występuje, czy czasem klient ma np problem z konfiguracją lub innymi rzeczami. Wychodzi na to jeśli któryś z was pójdzie do sprzedawcy go reklamować, ten odeśle z kwitkiem. Ja wiem, że klient ma prawo zgłosić usterkę do sprzedawcy na mocy ustawy konsumenckiej. Nie rozumiem postępowania "krawaciarzy". Tych sprzętów nazbierało się teraz nieco i lepiej jak ja to poślę w całości jednym kurierem co wyszło by ich taniej, niż każda paczka wysyłana z osobna. Ja jestem między młotem i kowadłem, router tej klasy ma dość rozsądną cenę i w niemal każdym sklepie je sprzedają, moi szefowie na pewno nie zrezygnują z ich sprzedaży. Gdyby to zależało ode mnie już dawno bym podziękował za taką współpracę. Jeszcze te paczki są jakoś do przełknięcia jeśli poślę raz na jakiś czas hurtowo, lecz wytłumaczcie klientowi, że naprawa się przedłuży a on obstaje na swoim, że ma 14 dni na załatwienie sprawy (tak naprawdę wtedy kiedy przed tym terminem nie poinformuje się go o sposobie reklamacji). Czekam na wasze opinie i komentarze.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

26.05.2011 19:14

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
fourup
Niezarejestrowany
 
Post: #2

RE: Gwarancja TP-Link


Wtedy mówisz klientowi, że gwarantem w tym przypadku, zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej jest dystrybutor, a dodatkowo, że wysyła kurierem z domu (pracy, czy innego wybranego miejsca) na koszt gwaranta, bez konieczności gonienia do sklepu. I, że po naprawie/wymianie dostaje również kurierem na miejsce, bez kolejnej gonitwy po odebranie sprzętu, co nierzadko wiąże się z koniecznością zwolnienia się wcześniej z roboty i utraty kilku złociszy...

Klientowi trzeba wykazać, że oddając u sprzedawcy na reklamację jest tylko stratny, a wysyłając osobiście - ma same plusy...
Bo w końcu przecież tak właśnie jest!

26.05.2011 21:34

Odpowiedz cytując ten post
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #3

RE: Gwarancja TP-Link


Wytłumacz to niektórym niereformowalnym.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.05.2011 22:07 przez thermalfake.)

26.05.2011 22:07

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
[Wordpress 3.5] Link w części nagłówka rafal723 0 1.769 03.02.2013 18:00
Ostatni post: rafal723
SMS - Link po wysłaniu sms Xarian 0 1.544 19.09.2011 16:31
Ostatni post: Xarian
Link- Baner do was Pawel_PI 0 1.242 29.04.2011 09:53
Ostatni post: Pawel_PI
Gwarancja na dysk Samsung Koji 4 3.059 25.03.2011 23:20
Ostatni post: Wajcheusz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.