Odpowiedz

Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7

 
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #1

Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówienie promocyjej wersji Windows 7


Kupiłem niedawno notebook ASUS N61VG, który jest objęty promocją na zakup systemu Windows 7. Najpierw zaczęłam szukać po stronie Microsoftu. Znalazłem dział do zamawiania, lecz tam trzeba było podać jakiś klucz którego nigdzie nie mam. Zadzwoniłem do działu obsługi i tam mi powiedzieli że Microsoft nie obejmuje promocją ASUSA i powinienem poszukać na stronie asusa. Oczywiście tak zrobiłem, był tam dział do zamawiania Windows 7 bez żadnego klucza [...] wszystko wpisałem poprawnie i zamówiłem. Po jakimś czasie dostałem E-maila w którym m.in pisze że trzeba potwierdzić zakup (zamówienie) Windows 7 czyli:

Cytat:Please submit the Proof of Purchase via these few modes:
- Proszę przesłać dowód zakupu poprzez kilka z tych opcji:

Email : Email a scanned copy of the web confirmation page and Proof of Purchase to asusauto@mentormediacorp.com with the following info in the subject line : Order Number - ASUS1182662 :

- Wyślij mailem zeskanowaną kopię wydruku internetowego potwierdzenia (strony www z tym potwierdzeniem) oraz dowód zakupu na mail asusauto@mentormediacorp.com w tytule maila wpisując Order Number - ASUS1182662

Tu moje pytanie co to jest kopia wydruku internetowego potwierdzenia? nie wiem co to jest a bez potwierdzenia zamówienie nie dojdzie pewnie do skutku.
Czy dowód zakupu to po prostu paragon za komputer (dostałem taki duży formatu kartki do drukarki)


Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 26.12.2009 15:34 przez HrabiaHodon:

Temat wątku oraz literówki poprawiono. Temat przenoszę do Headpark'u.

26.12.2009 15:18

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #2

RE: Problem z zamówieniem Upgreade. Prosze o pomoc z tym


Zawsze możesz zadzwonić do działu obsługi klienta Asus w Polsce, oni na pewno wszystko dokładnie Ci wytłumaczą. a to potwierdzenie to pewnie chodzi właśnie o to złożone zamówienie, które teraz potwierdzasz, ale tak jak mówię dział obsługi musi Ci wszystko wyjaśnić.
http://event.asus.com/2009/windows7/pl

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 15:30

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
HrabiaHodon
VIP

Liczba postów: 750
Post: #3

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Dowodem zakupu produktu/usługi (lub jakiegoś innego dobra) jest paragon fiskalny, faktura VAT etc. Prawdopodobnie potrzebują kopii dowodu zakupu tj. skanu lub kserokopii, aby móc Ci zaoferować promocyjną ofertę na system Windows.

[Obrazek: windowsphone_logo.jpg]

26.12.2009 15:39

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #4

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


(26.12.2009 15:18)Mormo1989 napisał(a):  Email : Email a scanned copy of the web confirmation page and Proof of Purchase to asusauto@mentormediacorp.com with the following info in the subject line : Order Number - ASUS1182662 :

- Wyślij mailem zeskanowaną kopię wydruku internetowego potwierdzenia (strony www z tym potwierdzeniem) oraz dowód zakupu na mail asusauto@mentormediacorp.com w tytule maila wpisując Order Number - ASUS1182662

Tu moje pytanie co to jest kopia wydruku internetowego potwierdzenia? nie wiem co to jest a bez potwierdzenia zamówienie nie dojdzie pewnie do skutku.
Czy dowód zakupu to po prostu paragon za komputer (dostałem taki duży formatu kartki do drukarki)

(26.12.2009 15:39)HrabiaHodon napisał(a):  Dowodem zakupu produktu/usługi (lub jakiegoś innego dobra) jest paragon fiskalny, faktura VAT etc. Prawdopodobnie potrzebują kopii dowodu zakupu tj. skanu lub kserokopii, aby móc Ci zaoferować promocyjną ofertę na system Windows.

Wg mnie to mówią o 2 papierach. Pierwszy to dowód zakupu (Proof of Purchase) a drugi to (scanned copy of the web confirmation page). Czyli wydrukuj lub zeskanuj zamówienie jakie w Asusie zrobiłeś czyli to co teraz masz potwierdzić.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 16:09

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #5

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Tak chodzi o 2 papiery. pierwszy to paragon a 2 to właśnie to scanned copy of the web confirmation page i nie wiem co to. Napisałeś zeskanuj zamówienie...ale jakie zamówiłem ale nie mam żadnej kopii zamówienia ani nic.... myślałem że ktoś z was to robił na asusie. Może chodzi o tego e-maila co mi przysłali z tymi wszystkimi informacjami ? Wciąż nie wiem Smutny

26.12.2009 16:12

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #6

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Jak składałeś zamówienie rejestrowałeś się gdzieś w Asusie? Możesz wejść na swoje konto i może tam będzie gdzieś to zlecenie?
Pokaż nam emaila z ocenzurowaniem oczywiście Twoich danych i innych informacji które powinny zostać niejawne.

Tu możesz spr status swojego zamówienia i być może inne rzeczy: https://ebiz3.mentormediacorp.com/upgrade/AsusWindows7Upgrade na dole odnośnik : To check on order status, please click here.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 16:16

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
HrabiaHodon
VIP

Liczba postów: 750
Post: #7

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Wystarczy prawdopodobnie zwykły wydruk strony WEB (lub screen) z zawartością zamówienia.

[Obrazek: windowsphone_logo.jpg]

26.12.2009 16:28

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #8

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Nie wiem czy to dobra wskazówka ale w tym meilu o którym pisze był zalacznik - ten właśnie cały meil był w załączniku do zapisania ale nie w .txt tylko taki plik internetowy do otwarcia... zaraz ci pokarze całego meila...
gdy sprawdzam status pisze :

Cytat:Order No ASUS1182662
Order Status Order registration confirmed. Pending payment completion.

Payment Status Pending for deduction
Payment Date NA

Oto cały meil : ---> $$$$$ oznaczaja dane prywatne usuniete przezemnie

Cytat:Dear Kazimierz .$$$$$,

Thank you for your order.

We are currently processing your payment.
The price shown is inclusive of shipping charges.

An email will be sent to you upon successful payment.

Cancellation Policy: Cancellation of orders submitted before October 12, 2009 can be requested anytime before October 12,2009. Cancellation of orders submitted on or after October 12, 2009 has to be requested within 3 days of order submission. Administrative charges may apply. No cancellation is allowed after this period.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Order Details
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Order Date : Tuesday, December 22, 2009

Order No. : ASUS1182662

Upgrade Software Qualifying Product Language PC Model Serial Number
Windows® 7 Home Premium 32-BIT Windows® Vista Home Premium 32-BIT Polish N61VG 99N0AS$$$$$$$$


Total Amount = EUR 32.99

Payment will only commence in November. A notification email with the payment procedures will be sent when ready.







-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Order Delivery Details
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Name : Kazimierz$$$$$
Address : $$$$$$$$$8
City; State : $$$$$$wielkopolskie
Zip Code : $$$$$
Country : POLAND

Phone : (+48)$$$$$$$
Mobile : $$$$$$
Email : $$$$$

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Submission of Proof of Purchase
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Please submit the Proof of Purchase via these few modes:

* Email : Email a scanned copy of the web confirmation page and Proof of Purchase to asusauto@mentormediacorp.com with the following info in the subject line : Order Number - ASUS1182662

* Fax : Fax the web confirmation page and proof of Purchase to +886-2-82003668

* Mail : Mail the web confirmation page and Proof of Purchase to :
Microsoft® Windows® 7 Upgrade Progrm 5th Flr, No.611 Wan Shou Road, Sec. 1 Kwei Shan Hsiang, Tauyuan Shien 33350, Taiwan R.O.C

For US/Canada,
Fax #: 510-818-4866
Mailing Address:
ASUS Computer International
Attention: CSG/Win7 Upgrade
800 Corporate Way
Fremont, CA 94539

The proof of purchase must include the following information:
o A clear description of the product.
o The product's date of purchase.
o An invoice or receipt number.
o The product's price.
o The reseller's contact information, and if possible, the reseller's company seal or logo.
o The proof of purchase should also include the product's serial number, if the reseller normally lists serial numbers on their invoices.


To check on your Order Status, please login here.


*** This is a system generated email, please do not reply to this email ***

====================================================================================================​=================================
This email and any attachments to it contain confidential information and are intended solely for the use of the individual to whom it
is addressed.If you are not the intended recipient or receive it accidentally, please immediately notify the sender by e-mail and delete
the message and any attachments from your computer system, and destroy all hard copies, if any. Please be advised that any unauthorized
disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted in reliance is illegal and prohibited. Furthermore, any views
or opinions expressed are solely those of the author and do not represent those of ASUSTeK. Thank you for your cooperation.
====================================================================================================​=================================
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.12.2009 16:35 przez Mormo1989.)

26.12.2009 16:32

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #9

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


No To właśnie wydrukuj to jak tam sprawdziłeś moim zdaniem to właśnie to, możesz jeszcze dzwonić do Asusa i się spytać jeśli maja polski oddział.

Maila już nie pokazuj.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 16:36

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #10

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Cytat:Wystarczy prawdopodobnie zwykły wydruk strony WEB (lub screen) z zawartością zamówienia.

Ale nie ma żadnej strony z zawartością zamówienia tylko status moge sprawdzić...chyba ze chodzi o kopie tego meila poprostu

slump nie moge numeru nigdzie znaleźć ;/;/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.12.2009 16:37 przez Mormo1989.)

26.12.2009 16:36

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #11

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


No to skoro pisze, że oczekują na należność to znaczy, że to jest chyba potwierdzenie złożenia zamówienia.

Tak właśnie zawartość emalia wydrukuj i przefaksuj lub inną formą im dostarcz tam gdzie chcą Uśmiechnięty

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 16:38

Róża Podziękowania od: Mormo1989
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
HrabiaHodon
VIP

Liczba postów: 750
Post: #12

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Dokładnie!

[Obrazek: windowsphone_logo.jpg]

26.12.2009 16:48

Róża Podziękowania od: Mormo1989
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #13

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Tak spróbuje.... zeskanuje paragon i wyśle im tego meila, ale czy może być np w Wordzie ? czy w takiej formie jakiej oni dali mi w załączniku ? też dodam załączniki.

26.12.2009 16:50

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
HrabiaHodon
VIP

Liczba postów: 750
Post: #14

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Raczej bym proponowałbym w jakimś pliku nieedytowalnym.

[Obrazek: windowsphone_logo.jpg]

26.12.2009 16:53

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #15

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Też tak myślałem dlatego pytam....huh mam nadzieję, że to będzie to. Nie usuwajcie tematu może ktoś zamawiał to na asusie i się odezwie tu bo mam jeszcze kilka pytań....pewnie jest tu ktoś taki ale pewnie nie trafi tutaj na ten temat.....w razie czego czekam na kontakt
gg: 8377386

Dzięki koledzy Pozdrawiam.
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 26.12.2009 16:59 przez slump:

Nie usuwamy tematów tak po prostu Uśmiechnięty Usunąłem Twój email, jak ktoś będzie chciał to ma opcje PW i Email przy Twoich wypowiedziach bez zdradzania adresu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.12.2009 16:56 przez Mormo1989.)

26.12.2009 16:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #16

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Tak czy inaczej musisz zeskanować paragon za sprzęt, więc wydrukuj maila, następnie go zeskanuj i takie pliki jak osiągniesz załącz do maila tylko zatytułować musisz go tak jak kazali, na wszelki wypadek możesz dodać załączniki jakie oni Ci podesłali, masz tez możliwość przefaksowania wszystkiego. To wszystko jak już chcesz.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 16:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Portator
Redaktor

Liczba postów: 10.980
Post: #17

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Witam, z uwagą przeczytałem Wasze wypowiedzi, dlatego że mam takiego samego Asusa z tą różnicą, że Win 7 HP był już zainstalowany. Poproszono mnie ( w instrukcji ) o dobrowolne zarejestrowanie samego produktu. Zrobiłem to przez stronę http://support.asus.com/ korzystam też ze strony samego produktu Asus http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=96cclNAICc3JFvbP Obie są po polsku. Sądzę, że obie możesz wykorzystać do załatwienia swojego problemu.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]
Windows ❼ Forum

26.12.2009 17:07

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #18

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Kolego byłem na tych stronach i wysłałem im meila z zapytaniem...ale wiesz zanim to ktoś przeczyta....nie podchodze do tego poważnie mimo pozorów.. Ciągle zastanawia mnie czy web confirmation page to ten meil...bo wątpię, że ktoś mi odpisze jak to wyśle ze np . " wysłałeś nie to co trzeba"

ponadto były do wyboru 2 sposoby płatności

a)karta płatnicza
b) jakiś transfer bankowy czy internetowy ( nie wiem do końca bo to było skomplikowane po angielsku)

Zaznaczyłem ten 2 sposób chociaż sam do końca nie wiem na czym polegał....i jak mam zapłacić...może przyjdzie jakieś obciążenie pocztą bo żadnego konta bankowego do przelewu ani nic nie było....sam nie wiem zagubiłem się w tym...a niby takie proste

26.12.2009 22:11

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #19

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Powinieneś tam podać dane ad karty płatniczej i oni by Ci z niej ściągnęli kwotę, skoro nie podałeś nie dojdzie do skutku transakcja. A Ad T/T się nie wypowiadam nie miałem z tym do czynienia.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

26.12.2009 22:28

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Mormo1989
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #20

RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7


Ale nie mam karty płatniczej i była 2 opcja wiec dlaczego nie ma dojść do skutku nie rozumiem.

26.12.2009 23:39

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Vaio Zoom - notebook z holograficzną matrycą stingear 0 1.437 09.10.2010 10:40
Ostatni post: stingear
Druga wersja mobilnego Firefoxa dostępna do pobrania. Jak na razie w wersji Alpha. Driver 0 1.508 29.08.2010 09:33
Ostatni post: Driver
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.