Odpowiedz

Co czwarta awaria Neostrady z winy użytkownika, zapłacimy za nieuzasadnione wezwanie

 
Portator
Redaktor

Liczba postów: 10.980
Post: #1
Information 

Co czwarta awaria Neostrady z winy użytkownika, zapłacimy za nieuzasadnione wezwanie


Orange i Neostrada to słowa, które na wielu Polaków działają jak płachta na byka. Kolejna fala krytyki spadła na głowę operatora 18 lipca, po ogłoszeniu cennika płatnych napraw. Jeśli usterka Neostrady nie wynika z winy Orange, za wizytę specjalisty trzeba zapłacić 39 złotych. Jeśli zdecydujemy się na naprawę — na przykład konfigurację routera, prawidłowe podłączenie kabli bądź wymianę uszkodzonego przez użytkownika urządzenia — koszt wizyty wyniesie 99 złotych. Tym samym Orange dołączył do UPC, Multimedia Polska i Vectry, które również każą sobie płacić za nieuzasadnione zgłoszenie usterki.
Co czwarta awaria Neostrady z winy użytkownika, zapłacimy za nieuzasadnione wezwanie
Jak to będzie wyglądać, można przeczytać na blogu Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika Orange. Jabczyński zaznaczył na początku, że zmianie nie uległ żaden regulamin ani umowy na świadczenie usług, a awarie z winy operatora nadal będą usuwane bezpłatnie, jeśli klient zdecyduje się na wizytę technika po telefonicznej diagnozie. Przy każdej awarii z winy użytkownika technik będzie musiał udowodnić, że to nie błąd Orange, a wszystkie zgłoszenia będą nagrywane.

Pozostaje jeszcze jedno ważne pytanie: Dlaczego? Chodzi, jak zwykle, o pieniądze. Okazuje się, że co czwarte zgłoszenie usterki Neostrady jest nieuzasadnione, a przyczyna leży po stronie klienta — złego połączenia kabli, uszkodzenia komputera, nieprawidłowej konfiguracji routera i tak dalej. Orange w ten sposób chce zaoszczędzić na bezzasadnych wizytach techników w domach abonentów.

Za: dobreprogramy.pl

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]
Windows ❼ Forum

23.07.2013 14:51

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
izaw
User systemu
Liczba postów: 425
Post: #2
Bug 

RE: ZA DŁUGI ORYGINALNY TYTUŁ!


Jak coś co nie działa może ulec awarii?

Teraz okaże się, że awarie z winy użyszkodnika to co najmniej 90%.

"Nie ma programów bezpiecznie działających, są co najwyżej niedostatecznie przetestowane"
Prawo Murph'ego
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.07.2013 22:57 przez izaw.)

23.07.2013 22:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
News Składka audiowizualna wyniesie maksymalnie 15 zł i zapłacimy ją razem z rachunkiem Portator 0 730 22.04.2016 04:23
Ostatni post: Portator
News Użytkownicy Neostrady dostali blokadę, nie mogą edytować Wikipedii Portator 1 609 18.08.2015 08:25
Ostatni post: GamerPL
News Za darmowego Windowsa zapłacimy zwiększonymi opłatami licencyjnymi Portator 0 661 24.06.2015 05:14
Ostatni post: Portator
News Apple Music. W Polsce zapłacimy tyle co na zachodzie Europy? Portator 0 701 18.06.2015 05:06
Ostatni post: Portator
News Outlook.com - duża awaria popularnego serwisu pocztowego Portator 0 714 09.04.2015 05:33
Ostatni post: Portator
News Apple pozwane za zawyżanie ilości pamięci dostępnej dla użytkownika Portator 0 889 03.01.2015 06:18
Ostatni post: Portator
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.