ZAMKNIJ
Wątek zamknięty

Tryb drzewa | Tryb normalny |
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Rozwiązany] Bufor wydruku "zawiesza się".

 
Artdur
Nowy
Liczba postów: 2
Post: #1
Lightbulb 

Bufor wydruku "zawiesza się".


Witam wszystkich forumowiczów,
Na początku wspomnę, że postanowiłem założyć wątek po tym jak przeszukałem Internet i niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania.

Problem z buforem wydruku, który muszę restartować za każdym razem kiedy do kolejki wydruku drukarki udostępnionej w sieci lokalnej wpada nowe zadanie z komputera zdalnego z systemem Windows 7 x64.

Sytuacja wygląda następująco, do komputera (oznaczmy PC1) podłączona jest drukarka przez USB (model drukarki HP LJ 1020). Drukarka nie sprawia problemów przy zadaniach drukowania wychodzących z PC1.
Drukarka ta jest udostępniona w sieci lokalnej, aby mogły z niej korzystać 4 laptopy (2 laptopy z Windows 7 x64, 1 laptop z Windows Vista x32, 1 laptop z Windows XP).
Zadania wydruku z Visty i XP wpadające do kolejki wydruku nie sprawiają żadnych problemów i drukowane są bezpośrednio tak jakby wychodziły z PC1.
Problem pojawia się, kiedy zadania drukowania wpadają do kolejki wydruku z laptopów z Windows 7 x64, dowolne zadanie "zatyka" kolejkę wydruku, brak reakcji drukarki, status wydruku w kolejce "Drukowanie", blokada trwa aż do momentu ponownego uruchomienia Bufora wydruku lub restartu PC1. Po wspomnianym restarcie Bufora wydruku dopiero zadanie wychodzi z kolejki i jest drukowane.

PC1 to komputer z systemem Windows 7 Pro x64

Będę wdzięczy za sugestie, podpowiedzi.
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2013 13:15 przez Artdur.)

17.05.2013 13:12

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.484
Post: #2

RE: Bufor wydruku "zawiesza się"


Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ?

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

19.05.2013 22:07

Róża Podziękowania od: Artdur
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Artdur
Nowy
Liczba postów: 2
Post: #3

RE: Bufor wydruku "zawiesza się"


(19.05.2013 22:07)thermalfake napisał(a):  Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ?



Serdeczne dzięki, pomogło.

21.05.2013 09:41

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Nostromo
Administrator

Liczba postów: 2.387
Post: #4

Bufor wydruku "zawiesza się" (rozwiązany)


Wątek rozwiązany.

21.05.2013 12:34

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
System zawiesza się przy zamykaniu Delwin 25 1.671 29.01.2016 00:46
Ostatni post: Illidan
Problem z komputerem. Długo się uruchamia i zawiesza. GRYZLLI 0 877 27.05.2015 21:02
Ostatni post: GRYZLLI
System działa poprawie ale po 10 sekundach zawiesza się zadanie, które trwało Duczas 0 467 25.05.2015 18:07
Ostatni post: Duczas
Komputer zawiesza się, wolno chodzi. Różowy ekran. Bycepsiak 3 869 28.02.2015 18:19
Ostatni post: thermalfake
Instalacja sterowników do mostka zawiesza komputer Sativass 0 727 21.01.2014 22:45
Ostatni post: Sativass
Skype zawiesza system Slavko 1 1.647 05.01.2014 22:11
Ostatni post: Maxim128
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Temat został oceniony na 5 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.

Google
Facebook