Wątek zamknięty

Tryb drzewa | Tryb normalny |
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Rozwiązany] Błąd OpenGL przy uruchamianiu Enemy Territory Quake Wars na Windows 7 (rozwiązany)

 
DamiaX
Ekspert

Liczba postów: 2.920
Post: #1
Lightbulb 

Błąd OpenGL przy uruchamianiu Enemy Territory Quake Wars na Windows 7 (rozwiązany)


Siema Uśmiechnięty
Mam taki problem związany z grą
Cytat:Enemy Territory Quake Wars
Posiadam pełną wersję tej gry Zacieszacz
Gdy miałem w granego Windowsa XP gra chodziła idealnie Uśmiechnięty
To czasu gdy zmieniłem system na Windows 7 Ultimatum x32bp.
Włączam grę i wyskakuje błąd
Tu screen [/align]

Błąd OpenGL przy uruchamianiu Enemy Territory Quake Wars na Windows 7 (rozwiązany)

gdy klikam ok następnie pokazuje się takie coś :

Błąd OpenGL przy uruchamianiu Enemy Territory Quake Wars na Windows 7 (rozwiązany)

a Następnie :

Błąd OpenGL przy uruchamianiu Enemy Territory Quake Wars na Windows 7 (rozwiązany)

To co pisze w środku :
Kod PHP:
<?php 
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_1.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_2.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_3.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_4.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_5.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_6.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/valley/valley_wall_7.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/volcano/doors_details.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/surfacetypes/texturesheets/volcano/walls_trims.stmapb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/atmosphere.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/coverage.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/depth.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/foglights.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/heathaze.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/imposters.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/occlusion.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/portals.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/renderbindings.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/sfx.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/sfx2.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/shadow.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/skies.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/stuff.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/trivial.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/water.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/game/railgunscope.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/game/sniperscope.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/basic.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/basic_alphatest.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/basic_detail.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/basic_detailwm.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/foliage.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/parallax.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/self_illum.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/separate_depth.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/strogg.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/interaction/translucent.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/megatexture/ambient.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/megatexture/glslambient.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/megatexture/glslinteraction.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/megatexture/interaction.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/postprocess/glare.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/renderprogs/skinning/skinning_matrix.rprogb'
...loading binary 'generated/declb/imposters/imposters.impb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/default.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/engine/keys.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/engine/misc.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/engine/sdnet.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/achievements.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/chat_gdf.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/chat_gdf_bot.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/chat_strogg.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/chat_strogg_bot.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/classes.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/default.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/intros.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/loadtips.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/obituaries.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/ranks.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/rewards.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tooltips.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/votes.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_aggressor.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_all.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_common.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_constructor.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_covertops.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_engineer.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_fieldops.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_gdf.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_infiltrator.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_medic.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_oppressor.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_soldier.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_strogg.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/game/tasks/solo_technician.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/admin.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/bindings.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/game.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/global.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/hud.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/limbo.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/mainmenu.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/guis/maps.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/area22.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/ark.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/canyon.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/island.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/locations.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/objectives.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/outskirts.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/quarry.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/refinery.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/salvage.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/sewer.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/slipgate.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/valley.locstrb'
...loading binary 'generated/declb/localization/locstr/maps/volcano.locstrb' 


Kod PHP:
<?php 
couldn
't exec 'etqwconfig.cfg'
execing '
localization/polish/defaultbinds.cfg'
couldn'
t exec 'etqwbinds.cfg'
couldn't exec 'autoexec.cfg'
Vendor: 1002 Device: 954F
Detected
     2 2.80 GHz CPU
    1024 MB of System memory
    512 MB of Video memory on an optimal video architecture

This system qualifies for High quality!
execing '
specs/highspec.dat'
execing '
specs/highspec_cpu.dat'
execing '
specs/highspec_gamedetail.dat'
execing '
specs/highspec_gpu.dat'
execing '
specs/highspec_gpudetail.dat'
execing '
specs/highspec_lighting.dat'
execing '
specs/highspec_foliage.dat'
Vendor: 1002 Device: 954F
execing '
specs/highspec_foliage.dat'
Failed to open server license code file for reading.
Initializing OpenGL subsystem
...registered window class
...registered fake window class
...calling LoadLibrary( '
opengl32' ):  succeeded
...initializing QGL
idFile_Permanent: Write:  0 bytes written to diag.txt
idFile_Permanent: Write:  0 bytes written to diag.txt
idFile_Permanent: Write:  0 bytes written to diag.txt
idFile_Permanent: Write:  0 bytes written to diag.txt
idFile_Permanent: Write:  0 bytes written to diag.txt 
********************
FATAL ERROR: The OpenGL driver doesn't support wglChoosePixelFormatARB
********************
--------------- BSE Shutdown ----------------
---------------------------------------------
Shutting down OpenGL subsystem
...releasing DC
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
idRenderSystem::Shutdown()
Shutting down performance queries
The OpenGL driver doesn't support wglChoosePixelFormatARB


A i nie mam zainstalowanych sterowników do karty graficznej ! Smutny

Czy to dlatego ?

Pomóżcie Uśmiechnięty
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 16.07.2010 10:56 przez ihatebuffering:

Temat i dział poprawiono. Na przyszłość zapoznaj się z: Jak poprawnie tytułować wątki?


[Obrazek: Sygnatura.png]
Copyright © 2014 revo-design.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2010 10:42 przez DamiaX.)

16.07.2010 10:39

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
stingear
VIP

Liczba postów: 2.295
Post: #2

RE: Problem z uruchomieniem gry Enemy Territory Quake Wars w Windows 7


Po pierwsze musisz zainstalować sterowniki do karty graficznej, bez tego ani rusz. Jaką masz kartę? Jeśli masz do niej płytę ze sterownikami pod Vistę, to zainstaluj te sterowniki. Jeśli nie masz, to ściągnij pod Vistę. Pierwsze okno informuje Cię o tym, że już masz raz odpaloną tą aplikację, a drugie i reszta dotyczy karty graficznej i problemów ze sterownikami. Bez odpowiednich sterowników ani rusz.

No more Pleace ...

16.07.2010 11:31

Róża Podziękowania od: DamiaX
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
DamiaX
Ekspert

Liczba postów: 2.920
Post: #3

RE: Problem z uruchomieniem gry Enemy Territory Quake Wars w Windows 7


Grafa :
Ati Radeon hd 4350 :/
Trochę słaba ale miałem jeszcze 1 grafę ale mi się spaliła ; /
A płytkę ze sterownikami mam Cwaniak
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 16.07.2010 11:52 przez ihatebuffering:

Zdania zaczynamy z wielkiej litery.


[Obrazek: Sygnatura.png]
Copyright © 2014 revo-design.pl

16.07.2010 11:44

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
ihatebuffering
VIP

Liczba postów: 4.011
Post: #4

RE: Problem z uruchomieniem gry Enemy Territory Quake Wars w Windows 7


Jak sterowniki z płytki nie będą działać, podaję linka do najnowszych dla twojej karty CCC 10.6 Pobierz.

16.07.2010 11:55

Róża Podziękowania od: DamiaX
Znajdź wszystkie posty użytkownika
DamiaX
Ekspert

Liczba postów: 2.920
Post: #5

RE: Problem z uruchomieniem gry Enemy Territory Quake Wars w Windows 7


Stery już działają Uśmiechnięty
dzx za odpowiedzi Uśmiechnięty
Post można uznać za rozwiązany Uśmiechnięty

[Obrazek: Sygnatura.png]
Copyright © 2014 revo-design.pl

16.07.2010 12:41

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
OpenGL problem minecraft Pinkyy 0 623 05.01.2017 23:01
Ostatni post: Pinkyy
Błąd "APPCRASH" przy uruchamianiu gry Mafia 3 doman964 0 1.746 17.10.2016 16:39
Ostatni post: doman964
Rozwiązany Błąd "APPCRASH" przy uruchamianiu gier Long 10 60.918 14.09.2016 23:54
Ostatni post: Illidan
Star Wars. Co zmienić w kompie Tomek111 2 959 09.12.2015 14:40
Ostatni post: Tomek111
Błąd 0xc000007b Windows 7 64 xionkh123 0 1.123 11.09.2015 12:06
Ostatni post: xionkh123
Problem OpenGl Cs 1.6 Cichy1999 1 1.379 10.06.2015 00:00
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.

Google
Facebook