Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •

Pełna wersja: Praca na systemie CRM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy ktokolwiek z Was działa na systemie CRM?
Na jakim? Macie wersję darmową czy płatną?
Czy system pozwolił wam uporządkować działalność?
Jak to u was wyglądało?
No takie jest właśnie zadanie systemu CRM. Pracuję na Berberis i nie ma żadnych problemów. Kawał dobrego rozwiązania, mnóstwo funkcji.
Ale tutaj już wersja darmow awystarczy pod zarządzanie, planowanie, kontrolowanie czy marketing.
Wyższe wersje są już przyznaczone pod większe działalności, pod gospodarkę magazynową i nie tylko.
A znajdę jakieś porównanie różnych systemów? Albo też porównanie różnych wersji tego Berberis? Znalazłem ich stronę www, ale bardzo ciężko się na niej odnaleźć...
Porównanie masz pokazane o tutaj - https://bms.krakow.pl/erp-berberis/linie...produktow/
Jak widzisz lista funkcji w zależności od wersji systemu jest bardzo różna.
Musicie po prostu dopasować coś pod swoją działalność.
Nie ma sensu płacenie za funkcje, których nie wykorzystacie.
Czego nie rozumiecie, to opis macie w podręczniku systemu - na stronie.
Na czym polega tworzenie skryptów i definiowanie procedur?
Te zadania są gdzieś na stronie producenta wyjaśnione?
Szukałem, ale żadnego normalnego info znaleźć nie mogę.
Czegoś nie zauważyłem?
Obserwuj jeszcze te materiały, zapoznaj się z nimi - https://bms.krakow.pl/erp-berberis/jak-u...de2f63de10 Masz tam dosyć precyzyjnie opisane, jak działają poszczególne funkcje. Filmik opisuje krok po kroku jak wykorzystać dane funkcje dla optymalizacji różnych zagadnień, związanych z działalnością. Mocne ułatwienie.
Dzięki, nie widziałem tego wcześniej. Zapisałem się do subskrypcji, podejrzewam, że info o takich nowych filmikach jest nadsyłane na maila, co nie? Ogólnie system mi się coraz bardziej podoba, a jeszcze bardziej podejście do tego ze strony producentów. Jest trochę udogodnień.
Te materiały pojawiają się dosyć systematycznie. Są dobrze opracowane, tj. krok po kroku na tyle, że nawet osoba z mizerunym pojęciem o temacie, powinna sobie zdecydowanie poradzić. Jak dla mnie praca na CRMie jest komfortowa i wiele usprawnia, a przede wszystkim - przynosi docelowe efekty.
Tak, coraz bardziej to dostrzegam. Bardzo dobrze mi się pracuje na tym systemie, podoba mi się liczba aktualizacji. A co powiesz na temat weBBell? Na razie tylko czytałem na ten temat. Widzę, że mają darmowy test na 30 dni. Ale czy to jest skuteczne? I na jakich zasadach pobierane są te dane? Domyślam się, że wyciągnięcie takich informacji jak numer telefonu, chyba nie jest proste.
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Masz za darmo test na 30 dni. Raczej nie jest możliwe, żeby to się nie opłacało.
Płacisz w zależności od skuteczności rozpoznań. Realnie ma tego mega wpływ na poziom konwersji.
Po prostu - jeśli ktoś dostaje telefon zaraz po tym, kiedy przeglądał ofertę firmy to jest tak zaskoczony, że dużo łatwiej go przekonać do skorzystania z usług firmy, przekonać do jej profesjonalizmu.
Już złożyłem zamówienie na weBBell i sami to sprawdzimy.
Bardzo mnie to ciekawi - nie spotkałem się jeszcze nigdy wcześniej z czymś takim, a skoro proponują taki model rozliczenia, to oznacza, że muszą być pewni jego możliwości. Inaczej by nie uzależniali kwoty wynagrodzenia od skuteczności. Cóż... potestujemy to wtedy zobaczymy czego można się realnie po tym spodziewać.
Przekierowanie