30.01.2017, 05:30
Dzień dobry.
Mam problem z ciągle rozłączającym się Internetem po WiFi.
Ciągle to znaczy kilkanaście do kilkudziesięciu razy dziennie. Bez żadnej reguły. Czasem pracuję 2-3 godziny i jest ok a czasem w ciągu 10 minut potrafi mnie rozłączyć 2-3 razy.
Nie ma znaczenia czy przy komputerze siedzę czy się oddalę.
To już czwarte forum na którym szukam porady. Do tej pory nikt nie był w stanie mi pomóc, a zaczyna mnie to doprowadzać do szaleństwa.
Laptop to DELL E6430, mam go od miesiąca, odziedziczony po kimś, w związku z tym postawiłam Windows 7 Professional od nowa.
System oczywiście legalny (W7), aktywowany oryginalnym kodem.
Sterowniki aktualne, pobrane ze strony producenta konkretnie pod ten model i system.
Oprogramowanie routera aktualne. Brak blokad czy ograniczeń co do ilości użytkowników.
Wszystkie parametry komputera ustawione na wysoką wydajność, również opcje zasilania ustawiłam tak, by sieci nie rozłączało nigdy.
Router to HUAWEI E5573 z kartą PLAY (testowałam - z PLUSem również rozłącza).
Do tej sieci podłączone są trzy laptopy i tylko na moim jest problem.
Problem pojawił się około 3 tygodni temu, bez konkretnej przyczyny, bez zmian w użytkowaniu.
Czy ktoś ma jakiś pomysł w czym może być problem?
Będę wdzięczna za pomoc.
Dorota
P.S. Czy mogę na tym forum umieścić link do innego forum, w którym ktoś próbował mi pomóc?
Podałam tam trochę informacji, które może komuś rozjaśnią sytuację.
Mam problem z ciągle rozłączającym się Internetem po WiFi.
Ciągle to znaczy kilkanaście do kilkudziesięciu razy dziennie. Bez żadnej reguły. Czasem pracuję 2-3 godziny i jest ok a czasem w ciągu 10 minut potrafi mnie rozłączyć 2-3 razy.
Nie ma znaczenia czy przy komputerze siedzę czy się oddalę.
To już czwarte forum na którym szukam porady. Do tej pory nikt nie był w stanie mi pomóc, a zaczyna mnie to doprowadzać do szaleństwa.
Laptop to DELL E6430, mam go od miesiąca, odziedziczony po kimś, w związku z tym postawiłam Windows 7 Professional od nowa.
System oczywiście legalny (W7), aktywowany oryginalnym kodem.
Sterowniki aktualne, pobrane ze strony producenta konkretnie pod ten model i system.
Oprogramowanie routera aktualne. Brak blokad czy ograniczeń co do ilości użytkowników.
Wszystkie parametry komputera ustawione na wysoką wydajność, również opcje zasilania ustawiłam tak, by sieci nie rozłączało nigdy.
Router to HUAWEI E5573 z kartą PLAY (testowałam - z PLUSem również rozłącza).
Do tej sieci podłączone są trzy laptopy i tylko na moim jest problem.
Problem pojawił się około 3 tygodni temu, bez konkretnej przyczyny, bez zmian w użytkowaniu.
Czy ktoś ma jakiś pomysł w czym może być problem?
Będę wdzięczna za pomoc.
Dorota
P.S. Czy mogę na tym forum umieścić link do innego forum, w którym ktoś próbował mi pomóc?
Podałam tam trochę informacji, które może komuś rozjaśnią sytuację.