27.11.2016, 15:04
27.11.2016, 15:04
27.11.2016, 20:47
Otwórz notatnik i wklej do niego:
i
http://www.bleepingcomputer.com/download...oval-tool/
Użyj po kolei i pokaż raporty z czyszczenia.Na koniec przeskanuj system "MBAM" i pokaż wyniki.
Opisany problem nie koniecznie musi mieć związek z wirusami czy z Windows Update.
Czy system masz zaktualizowany?Dobrze by było także zaktualizować sterowniki w systemie,bo to może być właśnie problem. Zerknij na ten temat:
http://forum.komputerswiat.pl/topic/2058...imdrivers/
System zresztą raportuje problemy pod tym kątem.
Cytat:CHR HomePage: Default -> hxxp://%66%65%65%64.%73%6E%61%70%64%6F.%63%6F%6D/?p=mKO_AwFzXIpYRaHdGKBPxn49PYmQ6e1krQXBFZY3cpUYrg83ZGaJLAkRcdDseYzZ6LwWZGudn6spTb_QyQnzJLLn7AqJxy7iKTCB4RsUxK1lz6lHHcJCSD5cQNeOR86CpMSKUsLhodg7Ia0DGOcw_UsyaJ3XLxYEkpgpNJ1JqVs3yZJL65667URK8NgZBdnIbLS32Cs,Zapisz notatnik jako "fixlist',umieść obok "FRST",uruchom "FRST" a w nim opcje "Fix".Po czyszczeniu i restarcie kompa otrzymasz raport z czyszczenia "fixlog",pokaż go na forum. Następnie pobierz "http://forum.komputerswiat.pl/topic/52421-jak-korzystac-z-programu-adwcleaner/page__pid__274369#entry274369"]AdwCleaner
U3 awwdruoc; \?\C:\Users\KOMPUT~1\AppData\Local\Temp\awwdruoc.sys [X]
EmptyTemp:
i
http://www.bleepingcomputer.com/download...oval-tool/
Użyj po kolei i pokaż raporty z czyszczenia.Na koniec przeskanuj system "MBAM" i pokaż wyniki.
Opisany problem nie koniecznie musi mieć związek z wirusami czy z Windows Update.
Czy system masz zaktualizowany?Dobrze by było także zaktualizować sterowniki w systemie,bo to może być właśnie problem. Zerknij na ten temat:
http://forum.komputerswiat.pl/topic/2058...imdrivers/
System zresztą raportuje problemy pod tym kątem.
30.11.2016, 20:11
Temat rozwiązany na innym forum , dziękuję za pomoc ... Temat można zamknąć
30.11.2016, 21:09
Ok,możesz powiedzieć z ciekawości co było problemem?