26.09.2012, 11:12
Witam,
Po włączeniu narzędzia System Update Readiness został wygenerowany następujący log CheckSur.log w folderze
C:\Windows\Logs\SBS:
W jaki sposób naprawić wykazane usterki ?januszasj45@aster.net.pl
Po włączeniu narzędzia System Update Readiness został wygenerowany następujący log CheckSur.log w folderze
C:\Windows\Logs\SBS:
Kod:
Checking System Update Readiness.
Binary Version 6.1.7601.21645
Package Version 16.0
2012-09-26 09: 35
Checking Windows Servicing Packages
Checking Package Manifests and Catalogs
Checking Package Watchlist
Checking Component Watchlist
Checking Packages
Checking Component Store
(f) CSI Missing Deployment Key 0x00000000 ws3cap.inf_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_f2bcdebb5e0570d7
HKLM\Components\CanonicalData\Deployments
(f) CSI Missing Deployment Key 0x00000000 wnetvsc.inf_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_b3131d70e92cd346
HKLM\Components\CanonicalData\Deployments
(f) CSI Missing Deployment Key 0x00000000 wstorflt.inf_31bf3856ad364e35_6.1.7600.16385_1c88e04231fe3719
HKLM\Components\CanonicalData\Deployments
Summary:
Seconds executed: 1349
Found 3 errors
CSI Missing Deployment Key Total count: 3
W jaki sposób naprawić wykazane usterki ?januszasj45@aster.net.pl